Almette MINI śmietankowy bez laktozy Złotą Innowacją FMCG & Retail!
Kolejny produkt z portfolio Hochland Polska został Złotą Innowacją FMCG. Tym razem to Almette MINI śmietankowy bez laktozy był bezkonkurencyjny w grupie „Odpowiedź na potrzeby” w kategorii „Nabiał”. Linia Almette bez laktozy to odpowiedź marki na rosnące oczekiwania konsumentów z obniżoną tolerancją tego składnika oraz tych, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych.
Złote Innowacje FMCG & Retail miesięcznika „Hurt & Detal” to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty i usługi. Mogą w nim uczestniczyć firmy będące producentami, wyłącznymi dystrybutorami lub bezpośrednimi importerami artykułów FMCG i świadczące usługi dla tego sektora. Nagradzane zostają zaś rozwiązania, które mają wpływ na ogólną atrakcyjność rynku spożywczego, zrewolucjonizowały podejście do zakupów i, poprzez swoją innowacyjność, bezpośrednio oddziaływały na zachowania kupujących. Aby produkty lub usługi uznane zostały za innowacyjne muszą spełnić jedno z dwóch kryteriów: ich rynkowa premiera musiała mieć miejsce w ciągu ostatnich miesięcy lub zostały udoskonalone pod względem zastosowanych do ich wytworzenia składników czy przyjaznego korzystania w zgodzie z potrzebami konsumentów. W gronie laureatów Złotych Innowacji FMCG & Retail 2023 nie zabrakło tegorocznej nowości marki Almette, czyli serka śmietankowego bez laktozy w wariancie MINI.
– Cieszymy się, że w bieżącej edycji konkursu serek Almette MINI śmietankowy bez laktozy został Złotą Innowacją w grupie „Odpowiedź na potrzeby” w kategorii „Nabiał”. Wiele osób uważa, że gdy z produktu coś zostanie usunięte, zmienią się jego walory smakowe i zapachowe. Tymczasem obecność laktozy, lub w tym wypadku jej brak, nie ma absolutnie żadnego wpływu na doznania, a co za tym idzie przyjemność ze spożywania lubianego dotychczas nabiału. Jesteśmy również dumni, że ten wariant tak szybko znalazł swoje miejsce na sklepowej półce. Opakowanie mini oferuje bardzo dużą wygodę i możliwość jedzenia serka w mniejszych porcjach, przez co jest chętnie wybierane przez mniejsze gospodarstwa domowe, a to pozwoliło nam pozyskać dla marki Almette zupełnie nowych konsumentów – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
(Informacja Hochland Polska)