Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego. Sieć po raz kolejny odpowiada na nowe trendy i oczekiwania konsumentów

Auchan Retail Polska ponownie rozszerza asortyment marki Pewni Dobrego. Badanie postaw i oczekiwań konsumentów przeprowadzone na zlecenie firmy potwierdza, że oferta marki jest odpowiedzią na najnowsze trendy. Unikatowa, dopasowana do różnych smaków i potrzeb, obejmuje obecnie już 271 najwyższej jakości produktów, pochodzących od 44 starannie wybranych producentów żywności. Wśród nowości klienci Auchan znajdą m.in. oznaczone etykietą żywieniową Nutri-Score wegańskie dania śniadaniowe i desery, szparagi i truskawki z rodzinnych gospodarstw z ekologicznie czystych regionów, jaja BIO, czy nową gamę produktów obiadowych z hodowanym w krystalicznie czystej wodzie łososiem jurajskim. Uwagę zwracają też ekologiczne opakowania – zgodnie z dążeniem sieci wszystkie opakowania marki Pewni Dobrego mają docelowo nadawać się do recyklingu.

 



 

Budowa odpowiedzialnej i wyjątkowej oferty to jeden z filarów strategii Auchan. Dynamiczny rozwój marki Pewni Dobrego i partnerskiej współpracy ze sprawdzonymi, lokalnymi dostawcami jest tego doskonałym przykładem. Nazwa marki najlepiej obrazuje to, czego konsumenci mogą spodziewać się sięgając po produkty opatrzone logo Pewni Dobrego – pewności, że będą dobre dla ich zdrowia, o świetnym smaku, wyprodukowane w poszanowaniu środowiska naturalnego i z dbałością o dobrostan zwierząt. Stale poszerzamy asortyment marki Pewni Dobrego, w przekonaniu, że jest ona odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania dzisiejszego konsumenta. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią jeszcze szerszy wybór produktów pod szyldem Pewni Dobrego, jaki przygotowaliśmy w ramach najnowszej oferty – mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska.

Zdrowo, lokalnie, odpowiedzialnie – tak jak chcą konsumenci

Jak pokazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Auchan przez firmę badawczą Maison&Partners z okazji 25-lecia obecności sieci na polskim rynku – marka Pewni Dobrego w pełni wpisuje się w aktualne trendy i oczekiwania konsumentów. Dla 89% respondentów w ofercie sklepu kluczowe znaczenie ma dostępność produktów wysokiej jakości, duża i urozmaicona oferta produktów ważna jest dla 87% respondentów, a dostępność produktów od sprawdzonych dostawców dla 87%.

Co więcej, dla uczestników badania istotne są relacje między sieciami handlowymi a ich dostawcami. 85% odpowiadających podkreśliło znaczenie współpracy sieci z lokalnymi dostawcami i sprzedawanie produktów pochodzących z lokalnych gospodarstw rolnych, a także traktowanie dostawców w sposób uczciwy i etyczny (87%). Około 3/4 respondentów oczekuje od sklepów, w których robią zakupy, szerokiej dostępności produktów ekologicznych (71%).

Unikatowa oferta – z myślą o różnych smakach i potrzebach

Wśród nowości marki Pewni Dobrego klientom sieci oferowane są szparagi i truskawki bez pozostałości pestycydów w ekologicznych opakowaniach ze 100% biodegradowalnego papieru i tektury, jaja BIO pakowane po 20 sztuk, łosoś jurajski w wersji obiadowej w 2 smakach: w sosie kokosowym z chilli oraz z warzywami w sosie z zielonego pieprzu.

Oferta mleka Pewni Dobrego to obecnie mleko bez laktozy 2% i 3,2%, a także mleko 2%, 3,2% i 3,8%. Mleko sprzedawane jest w kartonach z naturalnego brązowego materiału, wyprodukowanego z 3 warstw (standardowo kartony do świeżych produktów mają 4 warstwy, a do mleka UHT 6 warstw w tym warstwa aluminiowa). Nakrętki białe Elo-Cap U pochodzą z surowców odnawialnych na bazie zasobów leśnych.

Zwolennicy diety wegańskiej znajdą w sklepach Auchan wegańską jaglankę w 4 smakach, wegańskie desery chia i tapiokę na kokosie, każdy w 3 smakach, wszystkie w biodegradowalnych kubeczkach z etykietą Nutri-Score. Ofertę deserów uzupełniają wegańskie budynie w trzech smakach.

(Informacja prasowa Auchan Retail Polska)


Współpraca