Biedronka wprowadza platformę edukacyjną dla pracowników

24.05.2021 -

W obliczu rosnącego znaczenia technologii informacyjnej, Biedronka przekazuje w ręce ponad 70 tys. pracowników innowacyjną platformę rozwojową EduAkcja.

W ramach programu EduAkcja wszyscy pracownicy sieci Biedronka mają dostęp do materiałów video, podcastów i artykułów, a także mogą zgłaszać swoje pomysły i dobre praktyki. Treści zamieszczane na platformie są tworzone w oparciu o wywiady i warsztaty z pracownikami reprezentującymi różne działy i stanowiska. Wszystko po to, aby każdy pracownik Biedronki mógł lepiej poznać firmę i tworzących ją ludzi.

- Stworzenie rozwojowej platformy EduAkcja to milowy krok w obszarze szkoleń w naszej organizacji. Dzięki temu projektowi każdy pracownik sieci Biedronka zyskuje dostęp do szerokiej wiedzy o firmie, sam może się taką wiedzą podzielić, a także zgłaszać swoje pomysły. Od teraz wszyscy możemy wspólnie budować innowacyjną przestrzeń i dzielić się w niej dobrymi praktykami. A to wszystko z dogodnego dla nas miejsca i urządzenia – zarówno służbowego, jak i prywatnego - mówi Daria Lorenc, menedżer ds. szkoleń w sieci Biedronka

Dzięki platformie EduAkcja pracownicy mogą brać udział we wszystkich szkoleniach i rozwijać swoje kompetencje. Jednocześnie znajdą odpowiedzi na nurtujące pytania o toczące się projekty, aktualne procedury czy postęp wprowadzanych zmian. Dla przykładu, osoby pracujące w sklepach mogą lepiej poznać mechanizmy funkcjonowania centrów dystrybucyjnych, a pracownicy biur odkryją zasady właściwej obsługi klienta w sklepach.

Będąc polskim pomysłem, platforma rozwojowa EduAkcja już wkrótce zrobi karierę międzynarodową. Koledzy z Grupy Jeronimo Martins w Portugalii i Kolumbii docenili polską inicjatywę i obecnie testują to rozwiązanie także w swoich krajach.

(24.05.2021 za portalspozywczy.pl)

 


Współpraca