Coveris Rigid Polska: Wygląd opakowania może przesądzać o sukcesie

08.05.2015 -
– Modyfikacje opakowań są ściśle związane z wprowadzaniem innowacji produktowych oraz potrzebą wyróżnienia marki na bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Dyrektor Generalny w Coveris Rigid Polska.
– Nieustanne odnawianie kształtów, wzorów i pojemności opakowań jest obecnie koniecznością. Pod uwagę brane są wymagania techniczne i logistyczne, bezpieczeństwo żywności oraz przedłużenie czasu jej przechowywania, a także trendy rynkowe i doświadczenia konsumentów; od zakupu, poprzez konsumpcję, do zagospodarowania pozostałości. Aspekt wizualny opakowania stanowi jeden z kluczowych elementów inwestycji w markę i może przesądzać o sukcesie rynkowym, jako że opakowanie jest „niemym sprzedawcą”, z którym konsumenci mają kontakt w chwili podejmowania decyzji zakupowych – dodaje nasz rozmówca.
(08.05.2015 za Forum Mleczarskie Handel)