Dajemy koszowi kosza! Too Good To Go, Arla i Restauracje Olimp łączą siły w akcji ratowania czekolady.
Uwaga mieszkańcy Krakowa i Katowic! Od dziś możecie uratować 1750 kg kultowego napoju Starbucks o smaku czekolady Signature Chocolate z krótkim terminem! Jeśli kochasz czekoladę, ta wiadomość jest dla Ciebie. Mieszkańcy Krakowa i Katowic mają niepowtarzalną okazję dołączyć do akcji ratowania czekoladowych paczek od Arli. Do uratowania jest ponad 700 paczek! To pierwsza tego typu akcja obu firm i początek współpracy. Produkty są dostępne w aplikacji przez zaledwie kilka dni, a odebrać je można w Restauracjach Olimp.
– To nie pierwszy raz, kiedy angażujemy się w specjalną akcję ratowania sporej ilości paczek w krótkim czasie. Taka jest też idea aplikacji – pomagać tam, gdzie jesteśmy potrzebni. Wcześniej nie pozwoliliśmy zmarnować się słynnym krzywym burakom, czy ratowaliśmy jogurty i napoje roślinne. Bardzo się cieszę, że Arla zgłosiła się do nas z tym wyzwaniem, jestem pewna, że Pogromcy Marnowania Jedzenia nie pozwolą, by cokolwiek wylądowało w koszu – powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.
– Troska o środowisko naturalne, zrównoważony rozwój i walka z marnowaniem jedzenia leży w skandynawskim DNA Arla Foods. Współpracujemy z Too Good To Go na wielu europejskich rynkach, teraz przyszedł czas na Polskę. Wierzę głęboko ze akcja z napojami Starbucks o smaku czekolady to preludium szerszej współpracy – powiedział Roman Jawczak, Regional Commercial Manager Arla Foods.
Akcja nie doszłaby do skutku, gdyby nie zaangażowanie sieci restauracji Olimp, w której lokalach można odbierać paczki.
– Nasza współpraca z Too Good Too Go nieustannie się rozwija. Cieszymy się, że kolejna marka dołączyła do akcji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, wpłyniemy na zmniejszenie problemu marnowania żywności – Powiedziała Izabela Domaradzka, Dyrektorka Działu Marketingu Gastromall Group.
Jak to działa?
Aplikacja każdego dnia łączy ponad 1 200 000 użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność. Wystarczy zainstalować aplikację, sprawdzić co możemy upolować niedaleko nas, kupić paczkę i odebrać ją o wyznaczonym czasie. Oprócz zdobycia pysznej niespodzianki pomagamy Planecie. Każda paczka to aż 2,5kg CO2e emisji, które nie pójdą na marne. Co więcej, już pod koniec września Too Good To Go wspólnie z partnerami zainauguruje kampanię “Często Dobre Dłużej”, która przybliży temat rozumienia dat ważności.
(Informacja prasowa Too Good To Go)