Deser z maślanką – pysznie apetyczna kampania nowości od Mlekpolu
Przyjemna i apetyczna – taka właśnie będzie startująca w sierpniu nowa ogólnopolska kampania pysznych Deserów z maślanką. To nowość na rynku od marki Mlekpol, którą konsumenci będą mogli lepiej poznać dzięki kampanii w Internecie oraz spotach w TV. Czas na lekki i pyszny deser dostępny w trzech zaskakujących wariantach smakowych.
Desery z maślanką marki Mlekpol to smaczna i zdrowa przekąska w jednym. Aż w 60% składają się z maślanki powstającej z najlepszego polskiego mleka, co nadaje produktowi prawdziwie naturalny smak oraz bardzo charakterystyczną, aksamitną konsystencję. Tego lata konsumenci będą mieli okazję poznać zaskakujące zestawienie maślanki z kokosem i czekoladą lub tartą cytrynową czy muffinką jagodową. To propozycje stworzone z myślą o drugim śniadaniu, a także pysznym deserze. Właśnie, dlatego Mlekpol zainspiruje miłośników nabiału do spróbowania Deseru z maślanką. Zaplanowane działania umożliwią szerokie dotarcie do konsumentów, zachęcając ich do sięgnięcia po pyszne nowości i wybrania swojego ulubionego smaku.
Przyjemna kampania reklamowa apetycznych Deserów z maślanką została zaplanowana na ostatni miesiąc wakacji – od 9 sierpnia do 8 września. W tym czasie będzie wspierana szerokimi działaniami w Internecie, opartymi o apetyczne kreacje digitalowe, kampanię banerową na horyzontalnych, wysokozasięgowych portalach oraz w aplikacjach zakupowych. Ponadto konsumenci będą mieli okazję zobaczyć Desery z maślanką marki Mlekpol w kampanii sponsoringowej w największych ogólnopolskich stacjach TV.
Dopełnieniem działań będzie stworzona na portalu www.najlepszewkuchni.pl specjalna zakładka, w której konsumenci znajdą pomysły na pyszne i zdrowe desery.
(Informacja prasowa SM MLEKPOL)