InPost i Makro startują z aplikacją do zakupów spożywczych online
03.07.2021 -
Działa już aplikacja InPost Fresh, która służy do zakupów spożywczych online. Projekt jest rozwijany we współpracy z Makro Cash & Carry.
1 lipca do Sklepu Play i AppStore trafiła aplikacja InPost Fresh w wersji 1.0.0.
InPost Fresh - współpraca z Makro Cash & Carry
InPost Fresh to aplikacja służąca do zakupów spożywczych online. Pozwala wybrać produkty, adres i godzinę dostawy. Firma podjęła partnerstwo z Makro i to właśnie od nich można zamawiać produkty. Na razie dostawa możliwa jest jedynie na terenie Warszawy. Niewykluczone, że wkrótce firma udostępni InPost Fresh w kolejnych miastach Polski.
O starcie projektu poinformował Rafał Brzoska, szef InPostu na Linkedinie:
"Oto i ona!!!! InPost testuje swoją nową aplikację -InPostFresh - marketplace dla zakupów spożywczych i ....nie tylko. Wspólnie z naszym partnerem Makro Cash and Carry Poland testujemy i "szlifujemy" proces i samą aplikację w Warszawie, by później szybko ją skalować na kolejne miasta. To zupełnie nowy rozdział dla nas - do tej pory byliśmy dostawcą usług dla e-commerce, a w tej chwili sami stajemy się jego częścią! Dziękuję całemu #teaminpost za wytężoną pracę nad tym projektem!" - napisał Brzoska.
Jak działa InPost Fresh?
InPost Fresh zapewnia krótki czas dostawy, który wynieść może nawet 60 min (przy zamówieniu typu Express). Minimalna kwota zamówienia w tym wypadku to 25 zł. Rośnie ona do 100 zł, gdy klient skorzysta z zamówienia na kolejny dzień. Koszt dostawy ma zostać podany po złożeniu zamówienia i obliczeniu jego wartości.
Start nowej aplikacje to pogłosie zeszłotygodniowych doniesień o zarejestrowaniu znaków towarowych "InPost Fresh" oraz "InPost Deli" przez firmę InPost.
(03.07.2021 za portalspozywczy.pl)