Mistrzowskie gotowanie z siecią Kaufland. Beata Śniechowska gościem Dzień Dobry TVN
Jak pokazują dane Nielsen Media, w 2020 r. nastąpił 9% wzrost oglądalności telewizji w godzinach między 8 a 14. Widzowie śledzą wówczas przede wszystkim ulubione programy śniadaniowe. Już w niedzielę 25 kwietnia w kuchni Dzień Dobry TVN zagości Beata Śniechowska. Zwyciężczyni drugiej edycji MasterChef oraz kulinarna ambasadorka sieci Kaufland zaprezentuje przepisy na dziecinnie proste dania BBQ w nowym wydaniu, wykorzystując do nich produkty marki własnej sieci K-Bio.
W ramach wieloletniej współpracy z firmą Kaufland influencerka niejednokrotnie występowała w roli kulinarnego autorytetu. Beata Śniechowska była m.in. gościem specjalnym 8. odcinka tegorocznej edycji MasterChef Junior, którego sieć jest głównym sponsorem. Dzięki jej cennym wskazówkom młodzi i utalentowani kucharze nauczyli się, jak przygotować idealnego steka z kalafiora.
Codzienne wydania Dzień Dobry TVN w ubiegłym roku przyciągały przed ekrany średnio 430 tys. osób. Istotny element każdego programu stanowi segment kulinarny, podczas którego cenieni szefowie kuchni przyrządzają swoje popisowe dania i opowiadają o nich prowadzącym. Widzowie przyglądają im się z dużym zainteresowaniem, chętnie czerpiąc inspiracje do kuchennych eksperymentów. Według najnowszych badań nawet niespełna 50% Polaków przygotowuje dania zauważone wcześniej w telewizji lub mediach społecznościowych.
Beata Śniechowska skorzysta z produktów najwyższej jakości, w tym artykułów marki własnej Kaufland K-Bio. Podczas trwającej kilka godzin wizyty w studiu zaserwuje grillowane żeberka w glazurze barbecue, kurczaka w mleku kokosowym z pastą curry, a także hummus z grillowanymi szparagami i salsą pomidorową. Autorka receptur zapewnia, że każdy poradzi sobie z samodzielnym przygotowaniem jej dań, a ze względu na niecodzienny sznyt pozwolą one zaskoczyć domowników.
(Informacja prasowa KAUFLAND)