Mlekovita komentuje doniesienia o podszywaniu się pod jej markę w Chinach

07.07.2020 -

Rynek chiński jest jednym z istotnych rynków eksportowych dla Mlekovity, dlatego na bieżąco analizowane są różnego rodzaju zdarzenia, które mogą potencjalne oddziaływać na renomę marki – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Adrianna Sapińska, rzecznik prasowy SM Mlekovita.

Dodaje, że wobec działań naruszających prawa Mlekovity wnoszony jest zdecydowany sprzeciw, zmierzający m.in. do zaniechania naruszeń przez podmioty się ich dopuszczające.

Rzeczpospolita napisała, że największe polskie firmy spożywcze padają ofiarą oszustów w Chinach. Oszuści masowo rejestrują w Chinach marki polskiej żywności. Kradzież znaków towarowych to w Państwie Środka sposób na dochodowy biznes. Przed takim procederem nie uchroniła się również Mlekovita, która swoje mleko i sery eksportuje na cały świat. Jej logo w różnych rozmiarach zarejestrowały na siebie aż trzy różne firmy, m.in. Miao Jiu Chang" – podała "Rz".

(07.07.2020 za portalspozywczy.pl)


Współpraca