Nowe technologie i AI w branży spożywczej i HoReCa
23 listopada 2023, w Studiu Co Nieco na warszawskiej Pradze, odbyło się pierwsze po wakacyjnej przerwie, spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. Zaproszeni eksperci związani z branżą food dyskutowali na popularny w ostatnim czasie temat: „Nowe technologie i AI w branży spożywczej i HoReCa”. Spotkanie zorganizowane zostało przez agencję kreatywną Od kuchni.
Wydarzenie prowadzili: Mateusz Kulik i Magda Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Dresing i właścicielka Agencji Kreatywnej Od Kuchni.
Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą food dyskutowali na popularny w ostatnim czasie temat. Twórcy projektu Food and Design, w ramach którego odbywają się cykliczne spotkania Food Working, postanowili, wspólnie z ekspertami, przyjrzeć się tematyce nowych technologii sztucznej inteligencji, która ciągle dla wielu osób z branży pozostaje niezrozumiała i obca. Panel dyskusyjny poprzedziły prelekcje ekspertów.
Wśród panelistów V spotkania Food Working znaleźli się m.in.:
- Maciej Statkiewicz, Head of Wolt Drive Polska
- Mateusz Kowalczyk, CEO Foodsi
- Marcin Pawlak, Key Account Manager LSI Software – Pion PUDU
- Maciej Głowacki, Chief Design Officer Sygnis S.A
- Tomasz Głowacki, Head of Data Science, Żabka
Podczas spotkania odbyła się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi ekspertami. Tematyka publikacji również związana jest z nowymi technologiami i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w branży food.
Projekt Food and Design to pierwsza w Polsce platforma dedykowana tematyce food i food design – zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów pasjonujących się tematyką jedzenia. Misją projektu jest zrzeszanie specjalistów z branży food, design, marketing, innowacje i trendy, by rzetelnie edukować poprzez docieranie z wiedzą do osób zainteresowanych tematyką food oraz food design. Projekt składa się z pięciu elementów: platformy eksperckiej, e-booków tematycznych, szkoleń, podcastów oraz spotkań branżowych „Food working”. Projekt zrzesza kolektyw ekspercki z obszaru: marketingu, przemysłu spożywczego, fotografii kulinarnej, wzornictwa przemysłowego, grafiki, projektowania, budowania marek, e-commerce, nowych technologii, produkcji contentu oraz food stylingu.