OSM Łowicz podjął działania w sprawie naruszenia praw intelektualno-majątkowych w Chinach

09.07.2020 -

Rynek Chiński jest ważnym kierunkiem eksportu i zależy nam na udanej współpracy z tamtejszymi kontrahentami, z którymi do tej pory współpraca przebiega pomyślnie – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Andrzej Chomyszczak, wiceprezes ds. handlu i marketingu OSM Łowicz.

– Zarząd Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu w związku z ujawnionym procederem naruszania praw intelektualno-majątkowych marki Łowicz, informuje, że podjął działania zmierzające do zaniechania działań nieuczciwych podmiotów działających na terenie Chin i zabezpieczenia interesów własnych – mówi Andrzej Chomyszczak.

Zastrzega, że podjęte procedury wyjaśniające nie będą przekazywane do wiedzy publicznej.

Rzeczpospolita napisała, że największe polskie firmy spożywcze padają ofiarą oszustów w Chinach. Oszuści masowo rejestrują w Chinach marki polskiej żywności. Kradzież znaków towarowych to w Państwie Środka sposób na dochodowy biznes. Na stronie chińskiego urzędu znaków patentowych logo polskiej spółdzielni mleczarskiej Mlekpol i logo marki Łaciate zarejestrowała na siebie chińska firma Yu Dan Dan. Markę Łowickie, zarówno nazwę, jak i charakterystyczne logo z kobietą w stroju łowickim, zarejestrował podmiot Zhe Jiang Meng Ba Xing Mao Yi Gu Fen You Xian Gong Si" – czytamy w Rzeczpospolitej.

(09.07.2020 za farmer.pl)


Współpraca