Przepisy Auchan - jak dzielić z innymi to, co dobre. Nowa kampania wizerunkowa Auchan
Pod hasłem Przepisy Auchan rusza nowa kampania wizerunkowa Auchan Retail Polska, w której produkty marki własnej PEWNI DOBREGO towarzyszą bohaterom kampanii w szczególnych chwilach codziennego życia. Narracja kampanii nawiązuje do konwencji przepisów kulinarnych. Każda opowiedziana historia pokazuje w emocjonalny sposób przepis na udane chwile w życiu oraz to, jak produkty Auchan mogą współtworzyć wyjątkowe relacje między ludźmi. Prezentowane opowieści w pozytywny sposób łączą unikalną ofertę sieci z codziennymi przyjemnościami życia jej klientów. Pierwszy z serii spotów przygotowanych w ramach kampanii emitowany będzie w telewizji począwszy od 23 sierpnia br.
W kampanii Przepisy AUCHAN poprzez pryzmat wyjątkowych produktów marki PEWNI DOBREGO sieć podpowiada konsumentom, jak cieszyć się prostą ale bardzo ważną codziennością, jak dzielić się z innymi tym, co dobre, jak każde spotkanie przy stole zamienić w prawdziwą ucztę smakowych doznań i niezapomnianych wrażeń. Auchan chce towarzyszyć swoim konsumentom w ich życiu, kreować jakościowy czas spędzany razem przy stole, inspirować rozmowy i uruchamiać pozytywne relacje. Ciekawe historie wpisane w wątek kulinarny prezentują markę Auchan jako eksperta dobrego smaku i dostawcę wysokiej jakości produktów.
Kluczową rolę w kampanii grają produkty PEWNI DOBREGO, które przedstawione są jako dyskretni uczestnicy życia. W pierwszej odsłonie kampanii, pod wspólnym tytułem “Przepis na romantyczny wieczór”, takim cichym bohaterem są pomidory PEWNI DOBREGO.
– Przez 25 lat obecności na polskim rynku byliśmy skupieni na budowaniu wśród konsumentów świadomości najszerszej oferty produktowej w najniższej cenie i nadal ten kierunek kontynuujemy. Teraz zdecydowaliśmy się na kolejny krok, dlatego uruchomiliśmy szeroką kampanię, w której opowiadamy o emocjach stojących za marką Auchan oraz o produktach, które wybieramy dla naszych klientów i które wytworzone zostały z poszanowaniem środowiska i dobrostanu zwierząt oraz podkreślające walory smakowe. Kampania pokazuje także, że jedzenie to coś więcej, to przede wszystkim możliwość spędzania czasu razem przy wspólnym stole, rozmowy, emocje. To bardzo ważne i życiowe – komentuje Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Konceptów Klienta, Data, Digital oraz Systemów Informatycznych Auchan Retail Polska.
Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw. Obejmuje ona telewizję (spoty 30 i 15”), Internet wraz z komunikacją SM, punkty sprzedaży oraz reklamę zewnętrzną. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Za produkcję filmów dom produkcyjny Dynamo Film Studio. Spoty będą prezentowane w sierpniu i wrześniu br.
(Informacja prasowa Auchan Retail Polska)