Pyszny ser i kropka

9 października 2018 w Warszawie odbyło się „Śniadanie prasowe” poświęcone rebrandingowi opakowań marki „Serenada”. Kampania będzie nosić tytuł „Pyszny ser i kropka”. We wrześniu br. marka Serenada została wyróżniona w ogólnopolskim projekcie „Rodzinna Marka Roku 2018”, który nagradza najwyższej jakości i godne polecenia produkty stworzone z myślą o rodzinie.

Nowa kampania ma na celu promocję serów marki Serenada po rebrandingu. Dotychczasowe opakowania zostały wzbogacone o nowe elementy graficzne. Pojawiła się na nich pieczęć „Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku Polskie Sery”, która stanowi odwołanie do tradycji i polskiego pochodzenia produktów.

W „Śniadaniu” udział wzięli: Edward Bajko – prezes Spółdzielczej Mleczarni SPOMLEK, Paweł Gaca – wiceprezes, Emilia Pożarowszczyk – kierownik marketingu i PR oraz Aneta Mostowiec – rzecznik prasowy.

– Chcemy się pochwalić tym co robimy, naszymi produktami, tym co udało nam się stworzyć przez ostatnich kilka lat, jak rozwija się nasza firma i jaką mamy wizję rozwoju i dalszej pracy nad markami i strategią – powiedziała Aneta Mostowiec.

– Jesteśmy spółdzielnią, gdzie członkami, a więc i współwłaścicielami są nie tylko rolnicy, ale również i współpracownicy – powiedział Edward Bajko. Jego zdaniem te dwie grupy współwłaścicieli dobrze ze sobą współpracują. Osiem lat temu spółdzielnia zdecydowała się na silną specjalizację, mianowicie zdecydowano o produkcji serów dojrzewających podpuszczkowych.

– Po wnikliwej analizie rynku i trendów konsumenckich doszliśmy do wniosku, że rebranding tak silnie zakorzenionej już w umysłach klientów marki, jaką jest Serenada, wymaga intensywniejszej komunikacji w mediach. To kampania, która doskonale pokazuje wartości bliskie SERENADZIE. Pozytywny wizerunek naszej marki budujemy nie tylko poprzez najwyższą jakość i najlepszy smak naszych produktów, ale również związane z nią pozytywne doświadczenia i emocje. I taka też jest cała kampania, poprzez którą chcemy podkreślić, że dzięki naszym serom codzienny, wspólny posiłek w rodzinnym gronie może być czasem pełnym radości i zabawy – dodał Edward Bajko.

– Sprzedajemy 2 tys. ton serów miesięcznie. To jest naprawdę dużo i one nie sprzedawałyby się w takiej ilości, gdyby nie marka SERENADA – powiedział Paweł Gaca, wiceprezes. Dodał, że po 4 latach ciszy medialnej ponownie pojawi się reklama marki.

O nowej kampanii reklamowej marki SERENADA opowiedziała Emilia Pożarowszczyk.

Spoty reklamowe będą emitowane, m.in. na kanałach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w najpopularniejszych stacjach tematycznych m.in. TVN Style, Kuchnia+. Znajdą się też w internecie. Nowa kampania ma na celu promocję serów Serenada po rebrandingu. Dotychczasowe opakowania zostały wzbogacone o nowe elementy graficzne. Oprócz pieczęci „Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku Polskie Sery” na nowych opakowaniach można znaleźć również propozycje podania serów. Producent podkreśla na nich również walory zdrowotne poprzez specjalne oznaczenia – BEZ GMO, brak laktozy i konserwantów. Pod parasolem marki Serenada sprzedawane są najbardziej popularne sery żółte, m.in. Radamer, Salami, Gouda i Królewiecki Szwajcar. Produkowane są na bazie mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez GMO. Nie zawierają konserwantów ani ulepszaczy. Wyróżnia je doskonały, tradycyjny smak oraz znakomite wartości odżywcze. Nowością w ofercie Spółdzielczej Mleczarni Spomlek są sprzedawane pod marką Serenada sery żółte z dodatkami: pomidorami i bazylią, czosnkiem i ziołami oraz czarnym pieprzem i papryką chili. Dla miłośników serów typu holenderskiego Mleczarnia Spomlek ma w ofercie Ser Mleczny o subtelnym, mlecznym smaku, który doskonale sprawdza się na kanapki, do sałatek, jak również w charakterze samodzielnej, delikatnej przekąski.

 


Współpraca