"Serduszkowa" oferta słodyczy dla biznesu
Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze. Jeden z europejskich liderów w branży przedstawił tegoroczną, „serduszkową” ofertę customizowanych słodkości.
Słodycze w kształcie serc
Brandowane produkty nawiązujące do motywu serca, stworzone m.in. na bazie belgijskiej czekolady czy rzemieślniczego karmelu – tak opisać można tzw. „serduszkową” kolekcję SLODKIE, która jest już dostępna na stronie producenta.
W ofercie znajdziemy m.in.:
- pektynowe marmoladki w kształcie serc,
- karmelowe cukierki i lizaki w kształcie serc,
- drażetki z motywem serca,
- batony zbożowe w kształcie serc,
- mini czekoladki z wróżbą,
- zestawy czekoladowych serc lub kwiatków w kopercie,
- czekoladowe serduszka pokryte jadalnym złotem,
- ciasteczka w kształcie serc w pudełeczku lub puszce.
W ofercie stworzonej z myślą o walentynkach i Dniu Kobiet nie zabrakło również słodkości z popularnym motywem kwiatów. Jedną z nowości w tegorocznej ofercie SLODKIE jest zestaw dziewięciu czekoladek w kształcie kwiatów, które dostępne są w dziesięciu smakach czekolady.
Produkty od SLODKIE można brandować, dodając własne logo lub zupełnie zmieniając motyw graficzny. Wybrane produkty można także podwójnie personalizować – np. bezpośrednio na ciastku i na puszce. Wszystkie czekoladowe słodycze od SLODKIE objęte są certyfikacją Cocoa Horizons i pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł.
Wybrane mini czekoladki i pralinki można także zamknąć w brandowanej folii aluminiowej z powtarzalnym wzorem (np. logo). Jest to pierwsza w polskiej branży opcja personalizacji folii aluminiowej do czekoladowych słodkości.
Słodycze produkowane są na miejscu bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia. Cała oferta słodyczy z serduszkiem dostępna jest na stronie:
slodkie.com/katalog/oferta-tematyczna/slodycze-z-serduszkiem.
(Informacja firmy SLODKIE)