Sertop – w opakowaniu czy luzem?

Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop

Zaletą pakowanych serków jest zapewnienie wygody w prostym i szybkim otwarciu zawartości poszczególnych porcji serka, dzięki czemu konsumenci mogą z łatwością skonsumować nasze serki w dowolnym miejscu, bez użycia sztućców i z zachowaniem higieny. Odpowiednio dobrana wielkościowo porcja zapobiega także marnowaniu żywności, bo każdy może zjeść tylko tyle ile potrzebuje w danej chwili. I dzięki temu nic się nie marnuje.



Czy w czasach epidemii opakowanie nabrało większego znaczenia? Naszym zdaniem tak. Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności stwierdził, że nie ma dowodów na przenoszenie wirusa przez żywność, pod warunkiem zachowania dobrych praktyk higienicznych, w tym mycia rąk i używania rękawiczek przez personel sklepu pakujący towar, jednak kupując produkt pakowany w warunkach hali produkcyjnej, zmniejszamy szansę zarażania się wirusem do minimum, bo wykluczamy ryzyko błędu czynnika ludzkiego. Ta dodatkowa ostrożność z pewnością jest wartością dodatnią dla każdego konsumenta.

(Informacja prasowa SERTOP)


Współpraca