Tej jesieni ponownie "dodamy do ulubionych" śmietankę Łaciatą

We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej „Dodaj do ulubionych”. W kontynuacji działań marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ten produkt dodać do swojej zakupowej listy. W ramach działań zobaczymy między innymi spoty sponsorskie w największych stacjach telewizyjnych oraz szeroką kampanię digitalową. Na sklepowych półkach pojawią się także odświeżone opakowania z ikonami pokazującymi zalety produktu.

W kolejnej odsłonie kampanii marka prezentuje wszystkie warianty śmietanki Łaciatej wraz z przepisami na apetyczne jesienne potrawy i desery.

– Przez wiele lat śmietanka Łaciata pracowała na pozycję lidera w swojej kategorii. Stała się produktem, który Polacy lubią, ufają mu i często sięgają po niego intuicyjnie. Dzięki konsekwentnej obecności w mediach zwiększamy świadomość konsumentów, pokazując zalety naszych śmietanek i inspirując do kulinarnych odkryć – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Śmietanka Łaciata to produkt o bardzo prostym i czystym składzie, co jest szczególnie istotne dla świadomych konsumentów, którzy chcą mieć pewność, że sięgają po najwyższą jakość. Nowością na sklepowych półkach będą odświeżone opakowania (250 i 500 ml). Na stałe zostaną wprowadzone ikony benefitów kulinarnych, dopasowanych do wariantu produktu. Pomysły na ich różnorodne wykorzystanie w codziennym gotowaniu można znaleźć w specjalnej zakładce na stronie www.najlepszewkuchni.pl. Śmietanki 12 % i 18 % nie warzą się w potrawie i podnoszą jej walory smakowe, a śmietanki 30 % i 36 % to doskonała baza ciast i deserów.

Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Los Mejores, zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

(Informacja prasowa SM MLEKPOL)


Współpraca