"Twoje punkty mają moc" - Kaufland zachęca klientów do pomocy potrzebującym za pośrednictwem Kaufland Card
W okresie przedświątecznych przygotowań warto na chwilę zatrzymać się i pomyśleć o osobach potrzebujących. Z takiego założenia wychodzi sieć Kaufland, która każdego roku angażuje się w pomoc ubogim, chorym i osamotnionym. W tym roku oprócz corocznych akcji, takich jak świąteczne zbiórki żywności i „List do św. Mikołaja”, Kaufland zachęca klientów do przekazywania punktów lojalnościowych Kaufland Card na rzecz trzech organizacji: Caritas Polska, Fundacji Serca dla Maluszka oraz Polskiej Akcji Humanitarnej. Łącznie sieć przekaże 500 000 zł, ale o przydziale konkretnych sum zadecydują klienci. Akcja trwa od 16 listopada do 6 grudnia.
Kaufland regularnie niesie pomoc potrzebującym, łącząc siły z organizacjami pożytku publicznego, aby skutecznie dotrzeć ze wsparciem tam, gdzie jest ono najbardziej potrzebne. Firma m.in. przekazuje za ich pośrednictwem produkty spożywcze, których nie może sprzedać, ale wciąż nadają się do spożycia. Ich wartość w ciągu roku wynosi ok. 10 mln zł. Sieć podejmuje także wiele inicjatyw w okresie przedświątecznym. Flagową akcją, w którą angażują się pracownicy Kaufland, jest „List do św. Mikołaja” polegająca na spełnieniu świątecznych marzeń seniorów oraz dzieci. Firma daje możliwość zaangażowania się w pomoc także klientom, m.in. współorganizując świąteczne zbiórki żywności.
Tym razem Kaufland postanowił udostępnić w tym celu nowe narzędzie – program lojalnościowy Kaufland Card, z którego korzysta już ponad 3 mln użytkowników. 16 listopada sieć rusza z akcją „Twoje punkty mają moc”, w ramach której wspólnie z klientami rozdysponuje środki finansowe w wysokości 500 000 zł. Wszystkie pieniądze trafią do potrzebujących dzieci i młodzieży za pośrednictwem Caritas Polska, Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Fundacji Serca dla Maluszka – organizacji, z którymi Kaufland współpracuje już od wielu lat.
– Jako firma odpowiedzialna staramy się regularnie nieść pomoc potrzebującym, inicjując i angażując się w różnego rodzaju akcje społeczne oraz dobroczynne. W czasach, gdy tak wiele młodych osób znajduje się w trudnej sytuacji życiowej, zdecydowaliśmy się skierować nasze wsparcie właśnie w ich stronę. Do świątecznej akcji „Twoje punkty mają moc” zaprosiliśmy trzy organizacje, które realizują działania na rzecz dzieci i młodzieży. Za ich pośrednictwem chcemy przekazać środki finansowe, które pomogą młodzieży wychowującej się w warunkach niekorzystnych dla ich prawidłowego rozwoju i zdrowia psychicznego (cel Polskiej Akcji Humanitarnej), posłużą edukacji dzieci z najuboższych rodzin (cel Caritas Polska) oraz pozwolą zorganizować bezpłatne turnusy rehabilitacyjne (cel Fundacji Serca dla Maluszka). Łączna suma wsparcia wyniesie 500 000 zł. Ponieważ pomaganie łączy, do zaangażowania się w akcję zachęcamy naszych klientów – uczestników programu Kaufland Card, którzy mogą wesprzeć wybraną przez siebie organizację i cel, jaki reprezentuje, za pomocą zebranych na koncie punktów. Nasi klienci już nieraz udowodnili, że mają wielkie serca, dlatego mamy nadzieję, że w myśl naszego hasła „Zróbmy to razem” po raz kolejny zaangażujemy szerokie grono osób w pomoc potrzebującym – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.
Jak wesprzeć akcję?
Aby wesprzeć akcję i przekazać na rzecz wybranej organizacji punkty zebrane w ramach Kaufland Card, między 16 listopada a 6 grudnia klienci mogą każdego tygodnia aktywować dedykowane kupony, które są specjalnie oznaczone i dostępne w sekcji „Twoje kupony” widocznej w aplikacji oraz po zalogowaniu się na koncie klienta na stronie www.kaufland.pl i terminalu w sklepie. Do wyboru są dwa rodzaje kuponów: za 200 punktów – co jest równoznaczne z przekazaniem jednego głosu na daną organizację oraz za 500 punktów – co jest równoznaczne z przekazaniem trzech głosów. Na koniec akcji wszystkie organizacje otrzymają wsparcie finansowe o łącznej sumie 500 000 zł. Wysokość kwoty będzie zależna od liczby głosów oddanych przez klientów: 250 000 zł dla organizacji, która zbierze największą liczbę głosów i kolejno po 150 000 zł i 100 000 zł dla pozostałych.
Inauguracja akcji dobroczynnej „Twoje punkty mają moc” zbiega się w czasie ze startem kampanii świątecznej sieci Kaufland. Więcej informacji nt. akcji można znaleźć na stronie internetowej https://www.kaufland.pl/kaufland-card/akcja-punty-maja-moc.html.
(Informacja KAUFLAND)