wszystko.pl razem z InPost uruchamia program dostaw. Konkurencyjne ceny za przesyłki i dodatkowe bonusy
Nowa platforma zakupowa wszystko.pl nawiązała w tym roku współpracę strategiczną z InPost, czołowym operatorem logistycznym w Polsce i Europie. Teraz serwis Comarchu uruchomił dedykowany program dostaw dla sprzedawców, który ma zapewnić użytkownikom m.in. korzystne ceny za wysyłki towarów z wszystko.pl. – To bardzo konkurencyjna oferta na rynku e-commerce – mówi Zbigniew Rymarczyk, prezes platformy i wiceprezes Comarchu. Sprzedawcy mogą już dołączać do programu.
Oba podmioty – wszystko.pl i InPost – dedykowany program dla sprzedawców zapowiadali od kilku tygodni. Teraz zapowiedzi zamieniły się w fakty, bo twórcy wszystko.pl udostępnili sprzedającym na platformie możliwość integracji z usługami: wszystko+ InPost Kurier oraz wszystko+ InPost Paczkomat® 24/7. Co się za nimi kryje?
Tańsze dostawy, ale nie tylko
– Uruchomienie programu razem z InPost to duże wydarzenie dla sprzedających na wszystko.pl. Właściciele e-sklepów i przedsiębiorcy sprzedający w naszym serwisie oczekiwali od nas usługi, zapewniającej im korzystne ceny dostaw. Teraz stało się to faktem: pakiet wszystko+ jest dostępny dla sprzedawców, którzy są zarejestrowani na naszym portalu i dołączą do programu. Przy czym należy podkreślić, że benefity dotyczą nie tylko prowadzących sklepy online, ale też kupujących. Skorzystają oni z tańszych przesyłek, co znacząco wpłynie na atrakcyjność oferty produktowej na wszystko.pl i zwiększenie sprzedaży – zapowiada Zbigniew Rymarczyk, prezes spółki i wiceprezes Comarchu.
Jakie stawki za przesyłki będą obowiązywać w ramach programu? To odpowiednio: 9,99 zł brutto za wysyłkę do urządzenia Paczkomat® InPost, oraz od 12,99 zł brutto (w zależności od gabarytu przesyłki) za pośrednictwem kuriera.
Uczestnictwo w programie oznacza też szereg innych bonusów dla właścicieli sklepów e-commerce. Dostaną oni m.in. możliwość wzięcia udziału w akcjach marketingowych wszystko.pl i InPost, które planowane są na przyszły rok. Co więcej, korzystanie z usługi zagwarantuje im ochronę wysyłanych paczek do wartości 3 tys. zł.
– Proponowane przez nas ceny w ramach programu to bardzo konkurencyjna oferta na rynku e-commerce. Sprzedający dostają korzystne warunki dostaw swoich towarów, a konsumenci zyskują tańszą dostawę ulubionych produktów. Wierzę, że uatrakcyjnienie naszej oferty logistycznej sprawi, że jeszcze więcej sprzedających i kupujących zaufa platformie wszystko.pl – podkreśla Zbigniew Rymarczyk.
Z programu będą mogli skorzystać obecni i przyszli sprzedający na wszystko.pl. Aktualnie w serwisie zarejestrowanych jest 19 tys. e-sklepów.
Sprzedawcy już przystępują do programu
Sprzedawca zintegruje się z programem wszystko+ po podpisaniu umowy (lub aneksu do umowy) z InPost na nowy pakiet usług. Jak to zrobić? Najpierw powinien wypełnić formularz, w którym zgłosi chęć uczestnictwa w programie. Znajduje się on pod linkiem: inpost.pl/zapytaj-o-oferte/indywidualna-wszystko. Po zaakceptowaniu formularza przez InPost i podpisaniu umowy sprzedawca będzie mógł połączyć konto na wszystko.pl z kontem na InPost. Pozwoli to mu następnie na ustawienie nowego cennika wysyłek (według oferowanych w pakiecie stawek) na wszystko.pl.
Więcej informacji o integracji sprzedających z programem wszystko+ znaleźć można na dedykowanej stronie: sprzedawca.wszystko.pl/logistyka/. W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem sprzedawca@wszystko.pl.
(Informacja wszystko.pl)