Nasze ulubione sery. Ruszyła nowa kampania od Mlekpolu

Goudę pysznie się wcina, okrągłe plasterki Salami można jeść w kółko i wszędzie, a Złoty Mazur jest dobry – bo polski z natury. Nowa kampania wizerunkowa wiodącego polskiego producenta przetworów mlecznych pokazuje, za co kochamy sery od Mlekpolu – najchętniej wybierane sery żółte w Polsce.

Dla smaku, polskiego mleka, bogactwa wapnia i białka – jest wiele powodów, dla których tak chętnie sięgamy po sery od Mlekpolu! Pyszne, aromatyczne, uniwersalne w użyciu. Na kanapkę i na ciepło, na śniadanie i do obiadu. Aby zachęcić kolejnych konsumentów do wykorzystania serów w swojej kuchni, Spółdzielnia wystartowała z nową odsłoną kampanii, będącą kontynuacją „Alfabetu dobrego smaku”. Pokazuje w niej, na czym polega wyjątkowość tych produktów oraz zwraca uwagę na pozytywne emocje, jakie towarzyszą ich spożywaniu.

– „Nasze ulubione sery” to hasło, które przyświeca działaniom promocyjnym realizowanym od czerwca do października 2024 roku. Bohaterami spotów video są osoby w różnym wieku, które swoimi słowami opowiadają, za co najbardziej cenią sobie produkty marki Mlekpol. Mamy więc aktywne, roześmiane dzieci, serdeczną babcię z mazurskiej wsi, zaangażowanego, domowego kucharza oraz dbającą o dietę pracowniczkę biura. Reklamom telewizyjnym towarzyszy szeroko zasięgowa kampania w Internecie, a przekaz wspierają topowi „influenSerzy”, w tym Martyna Chomacka, finalistka MasterChef Polska – tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W kampanii zaprezentowanych jest pięć flagowych serów żółtych w plastrach – Gouda, Salami, Edam, Królewski z Kolna oraz Złoty Mazur. Spoty reklamowe i billboardy sponsorskie można oglądać od lipca w ogólnopolskich stacjach TVP, TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych.

Kampania digital dotrze natomiast do osób planujących zakupy spożywcze i będzie obecna m.in. w formatach display, w aplikacjach zakupowych oraz w social mediach. Przekaz uzupełnia odświeżona strona internetowa https://naturadobregosera.pl/, na której sery przedstawione zostały w konwencji „Alfabetu dobrego smaku”. Popularni twórcy internetowi pokażą także swoje ulubione przepisy, udowadniając wszechstronność wykorzystania w kuchni serów żółtych marki Mlekpol. Opowiedzą ponadto o walorach tych produktów.

Obecnie Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol ma w swojej ofercie najlepsze sery typu holenderskiego, szwajcarskiego czy szwajcarsko-holenderskiego. To wyroby w 100% polskie, tworzone z mleka pochodzącego z najczystszych regionów kraju. Tradycyjna receptura, czysty skład i niski poziom przetworzenia sprawiają, że sery te są cennym elementem zrównoważonej diety. Z uwagi na te właściwości aż cztery sery od Mlekpolu: Gouda, Królewski z Kolna, Złoty Mazur i Salami zostały wyróżnione certyfikatem „Jakość Tradycja”, przyznawanym wyrobom o wyróżniającej się jakości.

Za strategię komunikacji i kreację kampanii „Nasze ulubione sery” odpowiada agencja LOS MEJORES, produkcję spotów reklamowych i sesji zdjęciowej zrealizowało DoReMiFilm, a planowaniem i zakupem mediów TV zajął się dom mediowy One House. Ze strony Mlekpolu kampanię realizuje Aneta Wysocka-Wejda, brand manager marki.
 

Współpraca