„Kobiety Almette” najlepszą kampanią reklamową branży mleczarskiej w 2021

Rolniczki. Przedsiębiorczynie. Hodowczynie. To właśnie z myślą o nich narodził się pomysł kampanii „Kobiety Almette” i to właśnie one są jej bohaterkami. Sama kampania zaś – uznana za Najlepszą Kampanię Reklamową produktów mleczarskich w 2021 roku w plebiscycie organizowanym przez Forum Mleczarskie Handel.

Doskonała współpraca z dostawcami najwyższej jakości mleka z Mazowsza i Podlasia ma niebagatelny wpływ na finalny smak serków Almette. Takich lokalnych firm, które od lat współpracują z firmą, jest już ponad 500. I w wielu z tych gospodarstw olbrzymią rolę odgrywają kobiety. Pomysł na kampanię „Kobiety Almette” pojawił się więc w sposób naturalny, będąc rodzajem ukłonu wobec ich pasji i zaangażowania. Jak opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Services Manager Hochland Polska: – W naszej kampanii, chcieliśmy skierować uwagę właśnie na kobiety – rolniczki, które w swoim życiu z powodzeniem łączą wiele ważnych ról. Wiemy, że bez ich pracy, energii i serca do tego, co robią, nasze produkty nie byłyby takie same i nie mogłyby być tak dobre. Kobiety znakomicie radzą sobie w tych trudnych, wymagających zawodach, spełniają się i pracują zgodnie z najwyższymi standardami biznesowymi. Świat rolnictwa czy hodowli zwierząt bynajmniej nie jest już domeną mężczyzn! I przykłady takich współprac zobaczyć można właśnie w naszej kampanii.

Tu warto zaznaczyć, że kampania „Kobiety Almette” zdobyła I miejsce w plebiscycie Konkurs Lider Forum Kampanie, który jest organizowany przez Forum Mleczarskie Handel i została uznana za Najlepszą Kampanię Reklamową Produktów Mleczarskich w 2021 roku. – Jest to dla nas prawdziwy zaszczyt, ponieważ w tym roku liczba i jakość zgłoszeń sprawiły, że rywalizacja była bardzo zacięta. Tym bardziej więc cieszymy się, że to akcja „Kobiety Almette” została uznana za najlepszą kampanię w przestrzeni publicznej – dodaje Wyrzykiewicz.

Kampania „Kobiety Almette” skierowana była zarówno do konsumentów serka Almette, jak i osób, które dotychczas nie sięgały po produkty tej marki. To kolejny krok przybliżający filozofię działania firmy, która stawia na wieloletnie relacje i docenianie wszystkich partnerów biznesowych. Na główny nośnik przekazu wybrano internet, ponieważ jak tłumaczy Wyrzykiewicz: „Przestrzeń digitalowa jest dziś najbardziej uniwersalną platformą, docierającą do wielu pokoleń i grup. Wykorzystanie kanałów internetowych dało nam możliwość bardzo kreatywnego przekazania istoty kampanii. Materiały video, promocja naszych bohaterek w social media, obecność w największych ogólnopolskich serwisach – to wszystko dało przełożenie w postaci znakomitego zasięgu akcji. Pozytywne komentarzem, udostępnienia czy polubienia to naturalna w digitalu aktywność, a spontaniczne wyrazy uznania dla naszego projektu stają się wartością samą w sobie i jednocześnie dowodem na to, że tego typu kampania ma ogromny sens”. Warto śledzić profil Almette na Facebooku oraz serwisie YouTube, gdzie umieszczone są wszystkie nagrania serii „Kobiety Almette”.

– W kampanii, oprócz tytułowych bohaterek, udział wzięli ambasador marki David Gaboriaud, a także popularni influencerzy. Ich wsparcie zdecydowanie wpłynęło na zasięg kampanii „Kobiety Almette”, dzięki czemu mogliśmy dotrzeć bezpośrednio do osób, które znają i lubią Almette, jak i do osób, które wspierają ideę empoweringu kobiet – reasumuje Jacek Wyrzykiewicz.

(Informacja prasowa Hochland Polska)


Współpraca