Biedronka jest dumna ze swoich pracowników
08.06.2021 -
Biedronka rusza z kampanią pokazującą, jak stabilna i dobra praca może przełożyć się na spokojne i satysfakcjonujące życia pozazawodowe.
„Biedronka to MY. Codziennie” to hasło najnowszej kampanii pokazującej, jak stabilna i dobra praca może przełożyć się na spokojne i satysfakcjonujące życia pozazawodowe.
- W spotach akcji wystąpili pracownicy sieci i opowiedzieli o wartościach, które zespół Biedronki wyznaje i wciela w życie na co dzień.
Kim są bohaterowie kampanii? To ludzie z pasją: Anita Drzewiecka, która pracuje na stanowisku sprzedawcy-kasjera, kierowniczka sklepu Leokadia Czopowik oraz Mariusz Janc, pracownik magazynu. W kampanii wzięli udział także ich najbliżsi – małżonkowie, narzeczeni, dzieci i wnuki. Historie tych bohaterów to dowód na to, że stabilna i dobra praca pozytywnie przekłada się na codzienność i pozwala realizować się w życiu prywatnym. Osób z szeroką wiedzą, umiejętnościami, pasją i życzliwym nastawieniem do innych są w zespole Biedronki tysiące.
Biedronka jako odpowiedzialny pracodawca
- Za sukcesem Biedronki stoi ponad 70 000 tysięcy pracowników, którzy codziennie realizują ważną misję społeczną, dając Polakom pewność, że w naszym sklepach zawsze zaopatrzą się w niezbędne produkty. Jako odpowiedzialny pracodawca oferujemy dobrą pracę opartą na wartościach, które na co dzień wcielamy w życie. Stabilność zatrudnienia, szerokie możliwości rozwoju, solidna polityka wynagrodzeń, bogata oferta programów wsparcia – tak dbamy o naszych pracowników. W Biedronce wierzymy, że dobra i solidna praca daje naszym pracownikom poczucie stabilizacji i spokoju, które pozytywnie wpływają na jakość ich życia - mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny w sieci Biedronka
Twarzą najnowszej kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” są pracownicy i ich najbliżsi. Dla nich praca w Biedronce to silny fundament, który daje im poczucie spokoju i bezpieczeństwa w życiu prywatnym. I z tego jako pracodawca Biedronka jest niezwykle dumna.
Za kreację i produkcję spotu kampanii odpowiada KLN Studio Filmowe, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
(08.06.2021 za portalspozywczy.pl)