Black Week: sprzedaż w e-sklepach wzrosła o 120 mln zł

30.11.2021 -

W ciągu ostatniego tygodnia w e-sklepach opartych o platformę IdoSell sprzedaż była o 120 mln (o 25%) większa niż w pozostałych tygodniach listopada 2021 roku. Również liczba transakcji w tych sklepach zwiększyła się o 25%.

E-zakupy na Black Friday

Jak było w poprzednich latach? W 2020 roku (w listopadzie) w sklepach, które są klientami IdoSell, liczba transakcji w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r. była wyższa o 58,3% Również w listopadzie 2020 GMV (Gross Merchandise Value) w sklepach opartych o IdoSell było o 73,49% większe niż rok wcześniej.

Black Friday to tylko początek dużych promocji w sklepach internetowych. Końcówka czwartego kwartału to najbardziej gorący czas w e-commerce.

– Końcówka roku w handlu internetowym to czas żniw i kumulacja okazji do zakupów. Wszystko zaczyna się od Black Friday. Później następuje Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy i okres bożonarodzeniowy. Sprzedawcy mają ręce pełne roboty. Z roku na rok jest to coraz bardziej widoczne – wyjaśnia Patryk Matusiak, account manager z IdoSell.

(30.11.2021 za portalspozywczy.pl)


Współpraca