Chiny pozostają kluczowym partnerem handlowym dla Mlekpolu

Mlekpol, jak wiele innych mleczarni, musi rozwijać eksport. Dzięki konsekwentnej polityce produkty spółdzielni z Grajewa zdobyły stabilną pozycję Państwie Środka.

Mlekpol musiał szukać nowych rynków zbytu
Tadeusz Mroczkowski, prezes Mlekpolu zwraca uwagę, że ostatnie lata dla eksportu polskich produktów mleczarskich nie były łatwe.
Napięta sytuacja polityczna, kryzys gospodarczy, zerwane łańcuchy dostaw – to wszystko sprawiało, że jako Mlekpol zaczęliśmy poszukiwać nowych rynków zbytu i rozwijać sprzedaż m.in. do krajów Azji Południowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu czy Ameryki Łacińskiej – mówi prezes Mlekpolu.
Przyznaje, że spadek popytu w Chinach jest odczuwalny, jednak dzięki dywersyfikacji kierunków eksportu, firma jest w stanie sprostać temu wyzwaniu.
Co ważne, wyroby naszej Spółdzielni nieustannie cieszą się w Państwie Środka dużą popularnością oraz zaufaniem. Bezpieczeństwo, smak, bogata oferta – wszystko to sprawia, że Chiny nadal pozostają dla Mlekpolu kluczowym partnerem handlowym – podkreśla prezes Mroczkowski

Utrzymanie ceny mleka jest priorytetem zarządu spółdzielni
Prezes Mlekpolu mocno akcentuje, iż firma aktualnie dokłada starań, aby zagwarantować swoim dostawcą stabilną cenę za surowiec, a jednocześnie optymalizuje procesy oraz realizujemy różnorakie inwestycje w poszczególnych zakładach Spółdzielni.
Rozwijamy także eksport, bo dzięki najnowocześniejszym technologiom, bogatemu portfolio produktowemu i sprawnemu serwisowi jesteśmy w stanie elastycznie dostosowywać ofertę do wymogów odbiorców nie tylko w krajach europejskich, ale na całym świecie  mówi Tadeusz Mroczkowski.


Współpraca