Do szkoły like a boss! Bogata oferta artykułów szkolnych w Kaufland

Mimo że do początku roku szkolnego zostało ponad pół miesiąca, wielu Polaków planuje z wyprzedzeniem kupno wyprawki szkolnej dla swoich pociech. Pomoże im w tym kampania sieci Kaufland „Do szkoły like a boss!”, dedykowana wszystkim tym, którzy myślami są już przy pierwszym szkolnym dzwonku. W ramach kampanii sieć oferuje szeroką gamę artykułów szkolnych w atrakcyjnych cenach, a dodatkowe zniżki i specjalne promocje czekają na użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Card.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę PayPo na temat zwyczajów Polek i Polaków związanych z kompletowaniem wyprawki szkolnej, rodzice pociech w okresie szkolnym nie lubią odkładać zakupów na ostatnią chwilę. Aż 46% badanych przyznało, że decyduje się na nie nawet na miesiąc przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego, czyli już na początku sierpnia, a jedynie 5% ankietowanych wskazało, że niezbędne artykuły szkolne kupuje dopiero w pierwszym tygodniu września.

Wybór: pierwsza klasa!
Podczas gdy niektórzy wciąż czekają jeszcze na upragniony urlop lub właśnie zażywają wakacyjnego odpoczynku, wielu rodziców rozgląda się już za wyprawką szkolną dla dziecka. Kaufland wychodzi im naprzeciw, oferując szeroką gamę artykułów szkolnych. W każdym markecie w Polsce dostępnych jest ponad 1200 produktów, a wśród nich nawet 200 przyborów piśmienniczych.
Klienci – zarówno ci starsi, jak i młodsi – mają zatem w czym wybierać. Dzięki zróżnicowanej charakterystyce oferowanych produktów (rozmaitych kolorach, motywach, kształtach i zastosowaniu) w Kaufland coś wyjątkowego znajdą dla siebie uczniowie szkół podstawowych, ponadpodstawowych, a także studenci. W ofercie sieci nie zabrakło plecaków, piórników, zeszytów, długopisów oraz artykułów, które przydadzą się na lekcje plastyki, takich jak kredki, flamastry, pastele czy bloki rysunkowe i techniczne. Sieć oferuje szeroki wybór nie tylko szkolnych produktów marki własnej Talentus (długopisy, wieczne pióra, kredki, ołówki, pędzelki, linijki itp.), ale także artykułów popularnych marek producenckich, takich jak np. Oxford (ok. 80 produktów), Herlitz (150 artykułów), Astra (100 produktów w ofercie), Top 2000 czy CoolPack.  
Uzupełnieniem oferty są szkolne plecaki – różnych rozmiarów i kolorów, jak również artykuły w kąciku nauki w domu każdego ucznia jak na przykład globus, lampka LED na biurko, zegar, lampy neonowe w różnych kształtach, elektroniczne gadgety (mikrofon, słuchawki, karty pamięci, kamerka internetowa) czy gry edukacyjne.

Oferta specjalna
Ofertę szkolną prezentowaną w ramach kampanii „Do szkoły like a boss!” wyróżnia atrakcyjna cena, ale to nie wszystko – dodatkowo dla swoich klientów sieć przygotowała specjalne oferty.  Aż do 11 września uczestnicy programu Kaufland Card mogą wymieniać zebrane punkty na kupony rabatowe – 700 punktów lojalnościowych na 10 złotych rabatu lub 1200 punktów lojalnościowych na kupon rabatowy o wartości 20 złotych (przy zakupach za minimum 50 złotych). Dodatkowo osoby uprawnione do korzystania z Karty Dużej Rodziny mogą liczyć na bon zakupowy Kaufland o wartości 5 zł za każde wydane 100 zł (maksymalnie 25 zł podczas jednych zakupów i 50 zł miesięcznie). Regulamin dostępny jest na www.kaufland.pl/kdr.

Więcej szczegółowych informacji znajduje się w gazetce reklamowej, a kampanię można śledzić również w mediach społecznościowych sieci – na Facebooku oraz Instagramie.
 

Współpraca