Euroser reaguje na nowe trendy rynkowe

28.02.2022 -

Euroser uważnie obserwuje trendy rynkowe. Nie tylko te cenowe na giełdach i rynkach, ale także konsumenckie, zwłaszcza dotyczące nawyków zakupowych oraz coraz widoczniej zmieniających się nawyków żywieniowych - mówi Marc Benning, prezes Euroser.

- Jesteśmy świadomi, że konsumenci poszukują przede wszystkim produktów jak najwyższej jakości w atrakcyjnej dla nich cenie. Sery wszystkich naszych marek są wytwarzane według tradycyjnych receptur, z wysokiej jakości surowców i mają szerokie grono doceniających ich walory odbiorców. Dla firmy kluczowe jest w tej chwili utrzymanie tej jakości. Brandy eko mamy obecnie w portfolio i rozwijamy je stopniowo, jednak nie są dla nas kluczowe - mówi Marc Benning.

MoreLife LessMeat

Zupełnie inaczej wygląda za to sytuacja marki Vivera, pod którą oferujemy m.in. roślinne zamienniki popularnych dań mięsnych, jak sznycle, stek czy nuggetsy. Filozofię marki oddaje hasło „MoreLife LessMeat” oznaczające nie tylko sprzedawanie pysznego wegańskiego jedzenia, ale także dbałość o planetę. Soja, będąca głównym składnikiem produktów Vivery, pochodzi z upraw, pod które nie wycięto lasów deszczowych czy innych terenów zielonych, jest wolna od GMO. Ich opakowania to karton z certyfikatem FSC, organizacji dbającej o odpowiednie zarządzanie lasami, oraz pojemniki wytwarzane w 100% z butelek PET poddanych recyklingowi.

Dania Vivery są bardzo smaczne – regularnie zdobywają nagrody w tej kategorii w międzynarodowych konkursach. Jesteśmy przekonani, że dzięki produktom Vivera nasza firma zdobędzie mocną pozycję rynkową w segmencie żywności wege i będą po nie sięgać nie tylko weganie i wegetarianie, ale także osoby chcące ograniczyć spożycie mięsa i po prostu lepiej żyć.

(28.02.2022 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)


Współpraca