Gala Hochland Cheesemaster 2024 za nami!

W dniach 13 -14 czerwca, w hotelu Dolina Charlotty niedaleko Słupska, odbyła się Konferencja Sprzedaży Hochland. Podczas spotkania podsumowano miniony rok, w tym wyniki sprzedażowe, a także przyznano nagrody Cheesemaster w 4 kategoriach. Poznaliśmy Najlepszych Pracowników Działu Sprzedaży Hochland Polska w kilku kategoriach: Najlepszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Najlepszy Menadżer Zespołu, Najlepszy Specjalista ds. Sprzedaży oraz Najlepszy Przedstawiciel Handlowy.

Konferencję oficjalnie otworzył Tomasz Podolski, Dyrektor Sprzedaży w Hochland Polska. Podczas spotkania zaplanowano podsumowanie bieżących wyników sprzedażowych, a także prezentację planów i najbliższych aktywności. W drugiej części pierwszego dnia spotkania, w ramach wieczornej Gali tradycyjnie jak co roku, wręczono wyróżnienia dla Najlepszych Pracowników Działu Sprzedaży Hochland Polska.
Łukasz Rutowicz – Najlepszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Zbigniew Podsiadły – Najlepszy Menadżer Zespołu, Dominik Wrześniewski, Malwina Miś – Najlepszy Specjalista ds. Sprzedaży, Barbara Woiczyk, Katarzyna Zyśk, Justyna Witwicka – Najlepszy Przedstawiciel Handlowy – tym razem to oni okazali się najlepsi w swoich kategoriach.
 
Skuteczne dążenie do bycia ekspertem i liderem w kategorii serów wymaga dobrej komunikacji, wymiany doświadczeń i umiejętnego łączenia aspiracji sprzedażowych z bogatym portfolio.
 
Konferencja Sprzedaży Hochland to doskonała okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicieli departamentu sprzedaży, kierownictwa, na czele z Maciejem Tomaszewskim, Dyrektorem Generalnym Hochland Polska oraz zaproszonych delegatów z pozostałych działów firmy.
 
W Hochland Polska potrafimy sprzedawać i budować dystrybucję. Robimy to skutecznie w tysiącach sklepów w całej Polsce i poza jej granicami. Nasi Partnerzy darzą nas zaufaniem, na które zapracowaliśmy, ponieważ zawsze realizujemy postawione przed nami cele. A to wszystko dzięki takim ludziom, jak tegoroczni wyróżnieni. Serdecznie im dziękujemy i gratulujemy – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR  &  Marketing Services Manager w Hochland Polska.
 
Po części oficjalnej i rozmowach w kuluarach, spotkanie uświetnił koncert rockowego bandu BLACK SAPAL. Jego nazwa nie jest przypadkowa – wiąże się z procesem produkcji serków Hochland i pochodzi od maszyny „Sapal”, za pomocą której rozlewane są trójkątne serki kremowe topione.
Na ostatni dzień Konferencji Hochland Polska zaplanowano część warsztatową. To był bardzo interesujący i zarazem aktywny czas dla wszystkich uczestników.
 

Współpraca