HIT HANDLU 2024 - Nagroda dla Mini Almette śmietankowy bez laktozy
Realizowany przez wydawcę miesięcznika „Handel” plebiscyt HIT HANDLU już od ponad 20 lat pomaga zdefiniować preferencje zakupowe Polaków oraz ułatwia śledzenie trendów w branży FMCG. W edycji 2024 raportu pod uwagę brane były najlepiej sprzedające się nowości produktowe wprowadzone na rynek w roku 2023. Tym razem marka Almette zdobyła nagrodę w kategorii „serki kanapkowe” za produkt Mini Almette śmietankowy bez laktozy.
Redakcja miesięcznika „Handel”, na podstawie analizy paragonów ze sklepów małoformatowych i supermarketów przeprowadzonej przez Centrum Monitorowania Rynku (CMR), przygotowała coroczny raport HIT HANDLU. Analizie podlegały nowości produktowe, które osiągnęły dystrybucję min. 10%. W tym roku przyznano nagrody w 40 kategoriach, ponadto 5 producentów zostało wyróżnionych za zmianę podejścia w komunikacji swojego asortymentu. Tym razem nagroda w kategorii „serki kanapkowe” trafiła do Almette za produkt Mini Almette śmietankowy bez laktozy.
Mini Almette śmietankowy bez laktozy to idealny wybór dla osób z obniżoną tolerancją laktozy oraz tych, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych. Co ważne, brak laktozy nie ma absolutnie żadnego wpływu na doznania smakowe – jak każdy Almette, ten wariant także zachwyca puszystą konsystencją, pysznym smakiem i świeżym zapachem. Mniejsze opakowanie, doskonałe „na raz”, gwarantuje zaś świeżość i wygodę użycia, ponieważ teraz ulubiony serek można wszędzie zabrać ze sobą i cieszyć się jego pysznym smakiem w domu i poza nim – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. I dodaje: Tytuł HIT HANDLU akurat dla tego wariantu to dowód na to, że po raz kolejny udało się nam prawidłowo zdefiniować potrzeby konsumentów i zaproponować im rozwiązanie, które jest równie innowacyjne, co po prostu pyszne.