Hochland Polska wprowadza na rynek wegańską markę – SimplyV
Lider rynkowy w kategorii serów – Hochland Polska, debiutuje w segmencie produktów roślinnych. Marka SimplyV to doskonała, wysokiej jakości alternatywa dla tradycyjnych serów i odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy na półkach sklepowych poszukują vege-zamienników lub chcą urozmaicić codzienne menu. Produkty marki SimplyV dostępne są już w sprzedaży.
Zainteresowanie produktami roślinnymi zdecydowanie wzrasta. Rośnie bowiem nie tylko grupa osób na diecie wegańskiej. Coraz większa liczba konsumentów decyduje się również na przejście na fleksitarianizm, czyli ograniczanie spożycia produktów odzwierzęcych. Powiększa się też grono klientów poszukujących nowych smaków i ciekawych alternatyw wśród znanych im kategorii.
Dla wszystkich tych osób idealną propozycją jest nowa marka Hochland Polska – SimplyV. Te wegańskie plastry i pasty, wyróżniają się bardzo dobrym, krótkim składem. Stworzone na bazie najwyższej jakości migdałów, nie zawierają laktozy, glutenu, mleka, soi, konserwantów czy oleju palmowego. Konsumenci mogą wybierać spośród: Plastrów na bazie migdałów o wyrazistym smaku i Plastrów na bazie migdałów o łagodnym smaku, które są idealne na kanapki i doskonale się topią, dlatego sprawdzą się również w daniach na ciepło. Z kolei Pasta kanapkowa na bazie migdałów i Pasta kanapkowa na bazie migdałów z papryką będą świetną alternatywą dla tradycyjnych produktów do smarowania kanapek, naleśników czy wrapów.
– Doskonały, wyrazisty smak, wysokojakościowy skład i całkowicie wegańskie formuły wyróżniają markę SimplyV i jesteśmy przekonani, że te produkty spotkają się z szerokim zainteresowaniem ze strony konsumentów – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Kulinarna ciekawość i świadomość żywieniowa rosną. Klienci stale poszukują nowości, chcą być zaskakiwani, a przy tym zależy im, by jeść smacznie, prosto i zdrowo. SimplyV w pełni zaspokaja te potrzeby – podkreśla Wyrzykiewicz.
Launch marki SimplyV wspiera kampania marketingowa. Startuje kampania digitalowa oraz w social mediach, a także dedykowana strona www. Marka będzie również promowana poprzez współpracę z wybranymi influencerami oraz poprzez działania public relations.
(Informacja prasowa Hochland Polska)