Hochland Sielski Złotą Innowacją FMCG & Retail 2021
W 4 edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”w ścisłym gronie laureatów znalazł się Hochland Sielski zdobywając Złotą Innowację FMCG & Retail 2021 w kategorii opakowanie.
Produkty innowacyjne FMCG wybierane były na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów (internautów) w badaniu konsumenckim przeprowadzonym przez firmę Blue HorizONE. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpiło 25 października podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie. Wyniki konkursu będą też opublikowane w listopadowym wydaniu miesięcznika Hurt & Detal, w serwisach internetowych i na kanale YouTube – SpożywczaTV.
Innovation Day to wyjątkowe wydarzenie B2B. Część konferencyjna odbyła się w formie paneli dyskusyjnych, wystąpień eksperckich i prezentacji poświęconych innowacyjności w sektorze spożywczym, retailu i dystrybucji. Prowadzili je eksperci i praktycy, skupiając się na nowych technologiach, innowacyjnych produktach FMCG, nowoczesnym retailu, łańcuchu dostaw czy opakowaniach. Podczas konferencji przedstawiono trendy w sektorze spożywczym, unikalne produkty i nowoczesne rozwiązania handlowe. Oddzielna część poświęcona była roli innowacji w rozwoju polskiego i światowego retailu.
– Tym, co wyróżnia Hochland Sielski spośród innych dostępnych na rynku serów w plastrach, jest bez wątpienia opakowanie z zamknięciem w formie rzepa, podążające w kierunku zrównoważonego rozwoju. Z jednej strony taka opcja gwarantuje, że produkt dłużej pozostanie świeży, co umożliwia ograniczenie ilości wyrzucanej żywności, z drugiej pozwala na coraz modniejszy upcycling, czyli podarowanie drugiego, całkiem nowego życia (bez mechanicznego przetwarzania) przedmiotowi, który kiedyś trafiłby do kosza. A opakowanie po serze Hochland Sielski idealnie sprawdzi się do przechowywania kanapek na drugie śniadanie, mrożenia owoców czy posłuży jako zapinana torebka na drobiazgi – rachunki, drobne zabawki dziecka czy spinki do włosów. Złota Innowacja FMCG & Retail 2021 dla Hochland Sielski, to kolejne znaczące wyróżnienie dla naszej tegorocznej nowości rynkowej. Doceniła go wcześniej także kapituła plebiscytu Dobra Marka 2021 – Jakość, Zaufanie, Renoma, przyznając brandowi Hochland Sielski tytuł w kategorii Odkrycie Roku! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
(Informacja prasowa Hochland Polska)