Kampania #WspierajmyNasze wygrywa Plebiscyt NOIZZ Zmiany Roku 2021

Z wielką radością i niesamowitą satysfakcją informujemy, że kampania #WspierajmyNasze wygrała jeden z najbardziej prestiżowych Plebiscytów organizowanych przez Ringier Axel Springer Polska!



"Szanowni Partnerzy! Dziękujemy z całego serca wszystkim, którzy oddali swój głos na kampanię #WspierajmyNasze w Plebiscycie NOIZZ „Zmiany Roku 2021”! Byliście niesamowitym wsparciem w walce o zwycięstwo. Taka społeczność to prawdziwy skarb! Wśród Nominowanych w kategorii „Zmiana na dużą skalę” znaleźli się dwaj globalni gracze: Lidl Polska i Levi’s. Nasza wygrana pokazuje tylko, że takie wartości jak wzajemność, utrzymywanie dobrych relacji i dbanie o siebie nawzajem MAJĄ MOC! Działając #RAZEM z myślą o budowaniu lepszego jutra udowodniliśmy, że możemy mieć realny wpływ na to, co dzieje się wokół nas i w naszym ekosystemie. Tą Nagrodą zamykamy cały nasz kampanijny cykl marketingowy! To była niezwykła podróż! I niesamowity #flow. Jeszcze raz bardzo wszystkim DZIĘKUJEMY!"– mówi Specjalista ds. Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku (twórca kampanii).

Pod koniec grudnia 2021 roku odbyła się finałowa Gala pierwszej edycji konkursu NOIZZ Zmiany Roku. Nagrodzono osoby, firmy i organizacje, których działania pozytywnie wpływają na naszą codzienność i pozwalają z optymizmem spojrzeć w przyszłość.

Jury – Adam Bodnar (kategoria: społeczeństwo), Jakub Biel (online), Harel (moda), Anna Pięta (ekologia), Zuzanna Skalska (design), Barbara Starecka (jedzenie), Mateusz Sulwiński (równość) – zaproponowało po dziesięć inicjatyw w każdej kategorii. Następnie, w trakcie wspólnego spotkania, kapituła wybrała finałową trójkę z danej dziedziny.

Ostatecznie o zwycięstwie zdecydowali/ły czytelnicy i czytelniczki Noizz.pl. W plebiscycie oddano ponad 10 tys. głosów. Przewodniczącą kapituły była Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna Noizz.pl.

„#WspierajmyNasze to akcja marketingowa pro bono w duchu pandemicznej solidarności przedsiębiorców. Celem akcji zorganizowanej przez OSM w Radomsku jest wspieranie lokalnych producentów i zachęcanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Stawianie na lokalnych producentów i sięganie po produkty, które powstają w naszym bezpośrednim sąsiedztwie to ważna inicjatywa z perspektywy wyzwań związanych ze skracaniem odległości w łańcuchach dostaw”.

Kampania #WspierajmyNasze zdobyła łącznie 5 Nagród za INNOWACJĘ!

Były to takie wyróżnienia:

Nagroda za Innowację w konkursie #BiznesKochaBiznes organizowanym przez portal Onet.pl (ze 100 tyś. zgłoszeń wybrano 60 projektów, które otrzymały w ramach Nagrody za pomysłowość kampanie zasięgowe warte 30 tyś. zł we wszystkich serwisach wydawcy)

Radomszczańska Marka Roku 2020 za koncept kampanii marketingowej #WspierajmyNasze gratyfikującej lokalny solidaryzm gospodarczy oraz inspirujący debiut marki w mediach społecznościowych (przyznana przez jedną z największych radomszczańskich społeczności internetowych SpotRadomsko.pl)

Nominacja do Prestiżowej Nagrody Europejskiej za Innowacje Spółdzielcze w ramach 5-th European Award for Cooperative Innovation w kategorii „Social Value Creation” (tworzenie wartości społecznej). Organizatorem konkursu była europejska organizacja COPA-COGECA zrzeszającą rolnicze związki zawodowe i organizacje spółdzielcze. Głównym jej celem jest reprezentacja interesów rolników państw Unii Europejskiej.

Statuetka Osobowość Roku 2020 dla twórcy kampanii #WspierajmyNasze przyznana przez Kapitułę Redakcji "Dziennika Łódzkiego" i "Expressu Ilustrowanego". Nagroda w kategorii Biznes.

NOIZZ Zmiany Roku 2021. Nagroda w kategorii Specjalnej "Zmiana na dużą skalę". W ramach wygranej Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku ponownie zdobyła kampanię zasięgową wartą 30 tyś. złotych. Partnerem Strategicznym Plebiscytu był UN Global Compact Network Poland, największa na świecie inicjatywa skupiająca zrównoważony biznes.

(Informacja prasowa OSM RADOMSKO)

 

Współpraca