Kaufland dla rodzinnego i zdrowego gotowania − teraz jako główny sponsor szóstej edycji MasterChef Junior
Kaufland wspiera dobre nawyki żywieniowe i stara się zwiększyć świadomość w tym zakresie zwłaszcza wśród najmłodszych. Po zrealizowaniu konkursu „Stołówka z klasą” i nawiązaniu współpracy z Fundacją Szkoła na Widelcu sieć została sponsorem głównym programu kulinarnego MasterChef Junior. Zaangażowanie Kauflandu nie ograniczy się jednak tylko do dostarczenia produktów spożywczych do każdego z dziesięciu odcinków programu.
W programie MasterChef Junior, znanym i lubianym przez dzieci oraz dorosłych telewizyjnym show, najlepsi młodzi kucharze w Polsce będą prezentować swoje umiejętności kulinarne, wykorzystując do tego produkty marki Kaufland. Pod czujnym okiem jurorów programu: Anny Starmach, Michela Morana oraz Mateusza Gesslera przygotują nawet najbardziej wymagające dania. Siedemnastu młodych uczestników będzie rywalizować o tytuł szóstego MasterChef Juniora, wycieczkę oraz nagrody pieniężne. Telewizja TVN w ramach wiosennej edycji programu wyemituje 10 odcinków show.
Idea programu, która zachęca dorosłych i dzieci do spędzania wspólnie czasu w kuchni oraz do nauki w konwencji zabawy, w jaki sposób przyrządzać zdrowe i smaczne posiłki z produktów kupionych w sklepie, jest szczególnie bliska sieci Kaufland. W jednym z odcinków MasterChef Junior młodych pasjonatów gotowania w drodze do spełnienia ich kulinarnych marzeń będzie wspierać ambasadorka kuchni Kaufland – Beata Śniechowska, zwyciężczyni drugiej edycji programu MasterChef, z którą Kaufland od lat współpracuje.
Beata Śniechowska, która sama uwielbia gotować z synem, na zaproszenie sieci Kaufland przygotowała specjalne przepisy kulinarne nawiązujące do tematyki MasterChef Junior, które dzieci mogą przyrządzić z pomocą rodziców w domu. Te „dziecinnie proste” propozycje słynnej restauratorki dla najmłodszych adeptów sztuki kulinarnej będzie można znaleźć po emisji każdego odcinka programu w specjalnej zakładce na stronie internetowej www.kaufland.pl, a także w mediach społecznościowych − w postach na fanpage’ach Kauflandu na Facebooku oraz na Instagramie.
To jednak nie wszystko, co sieć Kaufland, proponuje kucharzom, ponieważ pod adresem www.kaufland.pl/przepisy dostępna jest baza z ciekawymi przepisami dla dużych i małych na różne pory roku. Ciekawe propozycje, również w formie wideo, znajdą zarówno początkujący, jak i bardziej zaawansowani adepci sztuki gotowania.
Sponsoring jednego z najpopularniejszych formatów kulinarnych dla dzieci na świecie jest kontynuacją przyjętej idei: „Kochamy gotowanie”. Każda edycja MasterChef Junior przyciąga miliony widzów. W Polsce program zadebiutował w 2016 roku i od tego czasu cieszy się rosnącym zainteresowaniem, promując rozwój kulinarnych zamiłowań wśród najmłodszych. Zmagania młodych adeptów gotowania będzie można oglądać co niedzielę o 20.00 w telewizji TVN. Start programu już 7 marca.
(Informacja prasowa Kaufland)