Kaufland obniża na Wielkanoc ceny ponad tysiąca produktów i rusza z kampanią pod nowym hasłem
„Świąteczny wybór w niskich cenach” to nowe hasło kampanii wielkanocnej Kaufland. Sieć zachęca do przedświątecznych zakupów, szczególnie podkreślając dwa najważniejsze dla konsumentów aspekty – szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny. Poza produktami znajdującymi się w katalogu wielkanocnym i aktualnej ofercie, Kaufland obniża do 17 kwietnia ceny ponad 1000 artykułów.
Według danych rynkowych w 2023 r. na wielkanocne zakupy spożywcze Polacy przeznaczali najczęściej ok. 200-300 zł na osobę. Obserwując trendy rynkowe, możemy spodziewać się, że tegoroczne wydatki nie będą niższe. Aby w koszyku znalazło się jak najwięcej produktów, konsumenci niezmiennie sięgają po artykuły promocyjne. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, obniżyliśmy ceny ponad tysiąca produktów, w tym tych niezbędnych do zorganizowania świąt i przygotowania wielkanocnych specjałów. Ofertę promujemy nowym hasłem, które podkreśla to, co najważniejsze dla konsumentów – bogaty wybór świątecznych artykułów w przystępnych cenach – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej z Kaufland Polska.
Asortyment dostępny w ofercie sieci obejmuje jakościowe produkty w atrakcyjnych cenach, a na dodatkowe promocje mogą liczyć uczestnicy programu lojalnościowego Kaufland Card. To przede wszystkim artykuły spożywcze, a wśród nich szeroki wybór mięs, wędlin oraz tradycyjnych słodkich wypieków, które królują na wielkanocnych stołach. Obniżone ceny dotyczą także mniej typowych dla tych świąt, ale coraz bardziej popularnych owoców egzotycznych oraz owoców morza. Pośród świątecznych hitów znajdują się takie propozycje jak m.in. kaczka z farszem i z grzybami marki K-Stąd takie dobre!, a także znakomite mięso do przygotowania tradycyjnego gulaszu z linii K-Stoisko mięsne. W kampanii sieć promuje również markę własną K-Favourites, obejmującą delikatesowe przysmaki, jak np. praliny, bakalie, sery, wędliny, a także przekąski, przetwory i mięsa (salami, jagnięcina na kotleciki, baleron) wyprodukowane z wyselekcjonowanych składników. Wśród świątecznych smakołyków przygotowanych przez sieć znajdują się także słodycze marki własnej K-Oster Edition, która zadebiutowała w ubiegłym roku. Linia ta obejmuje wielkanocne czekoladowe smakołyki w kształcie zajączków, kurczaczków czy jajeczek. Produkty posiadają certyfikat Fairtrade odnoszący się do użytego w produktach kakao lub Rainforest Alliance.
Szczegóły na temat wielkanocnej propozycji sieci Kaufland można znaleźć w cotygodniowej gazetce, a także w specjalnym katalogu świątecznym obowiązującym od 14 do 30 marca. Z aktualnymi gazetkami można zapoznać się na stronie Gazetki reklamowe | Kaufland.
Poza ofertą wielkanocną Kaufland obniżył ceny ponad 1000 produktów. Obniżki sięgają nawet 20%, a z promocji można skorzystać do 17 kwietnia. Pełna lista artykułów znajduje się na stronie https://www.kaufland.pl/oferta/1000-taniej.html.
Kampania „Świąteczny wybór w niskich cenach” widoczna jest w gazetkach promocyjnych, w materiałach POS w sklepach, jak również w spotach telewizyjnych. Jej koncepcja została przygotowana przez Agencję Kaufland International, a w adaptacji na rynek polski sieć wspierała Agencja Ancymony.