Maślanka Mrągowska. Tyle dobra!

Prosty skład, a w nim… tyle dobra dla Twojego dobra! Wapń, potas, fosfor, dobroczynne bakterie kwasu mlekowego, a do tego – pyszny smak prosto z serca Mazur. Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej od Mlekpolu przekona konsumentów, że warto włączyć ten produkt do swojej diety i pokaże, jak wykorzystać go w codziennej kuchni.

Kampania Maślanki Mrągowskiej skupi się na koncepcji „Tyle dobra”. Hasło to zwraca uwagę na właściwości produktu – bogactwo witamin i minerałów oraz składników odżywczych, wspierających prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Ale Maślanka Mrągowska to coś więcej niż zdrowie. To także doskonały smak w różnych wariantach do wyboru – owocowych, stracciatella czy naturalnym. Każdy więc znajdzie coś dla siebie. 
 
– W nowej kampanii chcemy podkreślić, że Maślanka Mrągowska to produkt pochodzący z najczystszego regionu Polski, niepozorny, a kryjący w sobie  „tyle dobra dla Twojego dobra”. Zależy nam, aby konsumenci zobaczyli, że maślanka nadaje się nie tylko do picia, jako wartościowy napój probiotyczny, ale także do wszechstronnego zastosowania w różnych przepisach – zarówno na słodko, jak i w wersji wytrawnej – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. 

Kampania marketingowa „Tyle dobra” obejmie emisję spotu telewizyjnego, kampanię video w mediach społecznościowych, kampanię cyfrową oraz działania na profilu FB marki. Zaplanowano także konkursy konsumenckie, w których Maślanka Mrągowska będzie rozdawać liczne nagrody.

Kampania obejmie dwa cykle wizerunkowe, prezentujące Maślankę Mrągowską w kontekstach: kulinarnym, dbałości o rodzinę oraz zdrowia i aktywności fizycznej. Ważnym wsparciem komunikacji będą popularni influencerzy, którzy na swoich profilach na Instagramie i TikToku przedstawią dobroczynne właściwości tych produktów oraz zaprezentują oryginalne przepisy z ich użyciem. W okresie od czerwca do sierpnia w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych zobaczymy też spoty reklamowe zachęcające po sięgnięcie po Maślankę Mrągowską właśnie latem. 

Za strategię i kreację kampanii „Tyle dobra” odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One), zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), a produkcją materiałów video Media Ready (Group One). Ze strony Mlekpolu nad realizacją kampanii czuwa natomiast Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki.
 

Współpraca