„Na każdą okazję” – rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych
Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję.
Śmietankowe czy puszyste, naturalne czy smakowe, z oliwkami czy z kurkami, po indyjsku czy po meksykańsku? Serki Łaciate to idealna odpowiedź na śniadaniowe zachcianki, lunchowe kanapki i popołudniowe przekąski. Samemu, w duecie, rodzinnie lub ze znajomymi – dwie konsystencje i kilkanaście oryginalnych smaków do wyboru dają nieograniczone możliwości w tworzeniu szybkich i smacznych potraw, które „załatają każdy apetyt”.
– W najnowszej kampanii serków śmietankowych skupiamy się na uniwersalności ich użycia i pokazaniu, że nie są to wyłącznie produkty kanapkowe. Pasty, gofry, sosy, farsze, a nawet desery – to wszystko można przygotować, traktując serki Łaciate jako aromatyczną, kremową bazę lub dodatek do dania. Liczymy, że ta nowoczesna, lekka i humorystyczna kampania przypadnie do gustu konsumentom poszukującym inspiracji do codziennego gotowania – podkreśla Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Motywem przewodnim kampanii są wyraziste krowie łaty – znak rozpoznawczy marki Łaciate. Przewijają się one zarówno w spotach reklamowych, jak i w kreacjach graficznych prezentujących różnorodność wariantów smakowych produktu. Przyciągają uwagę i podkreślają naturalność pochodzenia serków Łaciatych, które powstają z najlepszego, polskiego mleka. W kreacjach pojawi się też tajemnicza ręka, która ma ochotę na dobry serek. Odrobina humoru, lekkości i nieoczekiwanych rozwiązań scenariuszowych z pewnością wyróżnią kampanię na tle komunikacji innych produktów. Niezależnie od miejsca i towarzystwa – serek Łaciaty smakuje w każdej sytuacji!
Kampania „Na każdą okazję” obecna będzie w TV oraz na VOD – w blokach reklamowych i w telewizjach śniadaniowych: „Dzień Dobry TVN” oraz w „Pytaniu na Śniadanie”. Zobaczymy ją także w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych, na dużych serwisach i w aplikacjach mobilnych. W social mediach pojawią się także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami – do zgarnięcia będą m.in.: hulajnogi elektryczne, rodzinny weekend czy ekspresy do kawy. Kampanię wesprą popularni influencerzy kulinarni, którzy podzielą się swoimi pomysłami na kreatywne dania z wykorzystaniem serków śmietankowych Łaciatych.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Molecular Worldwide, a za zakup mediów agencja Media Direction OMD, które tegoroczną kampanią rozpoczynają współpracę z SM Mlekpol. Nad całością realizacji czuwa natomiast Katarzyna Skrodzka – brand manager marki Łaciate.