Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego

6 czerwca 2017 roku w Comfort Food Studio w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, na której Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL odsłoniła tajemnicę nowej kampanii marketingowej „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego” dla Maślanki Mrągowskiej.

Główną „bohaterkę” kampanii, czyli Maślankę Mrągowską, przedstawiła Kamila Syroka – rzecznik prasowy SM MLEKPOL. Marka Maślanka Mrągowska obchodzi w tym roku jubileusz 20-lecia istnienia.

Marcin Piwowarczyk – dyrektor Zakładu Produkcji Mleczarskiej w Mrągowie, wchodzącej w skład grupy Mlekpol, podziękował dwóm firmom, które przyczyniły się do sukcesu Maślanki Mrągowskiej – firmie Chr. Hansen, która dostarcza szczepionki do produkcji maślanki i firmie ELOPAK, która dostarcza opakowania.

O kulisach kampanii opowiedzieli jej twórcy – przedstawiciele firmy RED8 Digital i Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarnobiałe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygodniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu.

– Idea zatrudnienia do kampanii naszych pracowników bardzo nam się spodobała. To naturalni ambasadorowie naszej firmy. Wiedzą jak doskonały jest to wyrób, począwszy od surowca po produkt końcowy – powiedziała Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

– Jesteśmy odpowiedzialnym producentem żywności. Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie naszej diety. Uleganie modom żywieniowym przeważnie nie idzie w parze z racjonalnie dobranym do naszych potrzeb menu. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto abyśmy czerpali z tej tradycjipowiedziała Ewa Gromadzka.

15 maja. Na nośnikach outdoorowych oraz w internecie pojawiły się czarnobiałe portrety bohaterów kampanii z hasłem „Nie jestem byle kim” oraz adresem strony niejestembylekim.pl. 1 czerwca rozpoczął się etap drugi – etap revealu. W tej fazie komunikacja dopełniona została przesłaniem produktowym „Nie jem byle czego” oraz packshotem. Na www.niejestembylekim.pl na konsumentów czekają inspiracje kulinarne, proste przepisy na pyszne i wartościowe dania na każdą porę dnia stworzone z Maślanki Mrągowskiej, a także porady Anny Radwanickiej, ekspertki żywieniowej specjalizującej się w produktach nabiałowych. Początek trzeciej fazy kampanii zaplanowany jest 15 sierpnia. W tym okresie przeprowadzana zostanie m.in. aktywacja, której celem będzie podtrzymanie zainteresowania kampanią oraz dotarcie do nowych konsumentów Maślanki Mrągowskiej.

O prozdrowotnych właściwościach Maślanki Mrągowskiej opowiedziała dietetyczka, propagatorka świadomego odżywiania – Anna Radowicka.

– Maślanka to źródło cennych witamin i składników mineralnych. Są w niej wapń, witaminy B2, B12, D oraz biotyna. Systematyczne spożywanie maślanki przyczynia się̨ do obniżenia poziomu złego cholesterolu i ciśnienia tętniczego oraz znacznie zmniejsza ryzyko rozwoju chorób wieńcowych i przeciwdziała osteoporozie – poinformowała Anna Radowicka.

Wszechstronne zastosowanie kulinarne maślanki zaprezentował Julian Karewicz, szef kuchni, który podczas spotkania przygotował niebanalne menu z użyciem tego wyjątkowego produktu.

 


Współpraca