Polska branża mleczarska na targach SIAL w Szanghaju
W terminie 28-30 maja 2024 r., członków Polskiej Izby Mleka tj. Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek, Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Piątnicy, Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Łowiczu, Okręgową Spółdzielnię Mleczarską MLEKPOL w Grajewie, Grupę Mlekovita i Poland Food, Alima Bis, Trade Milk, dzięki realizacji projektu pt. Trade milk, sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka, można spotkać na targach SIAL CHINA 2024 w Szanghaju
Targi SIAL China są wiodącą imprezą targową branży żywności w Azji i trzecią pod względem wielkości na świecie. Shanghai New International Expo Center będzie gospodarzem targów SIAL Shanghai w dniach 28-30 maja 2024 roku. Powierzchnia wystawiennicza obejmie rozległy obszar 200 000 metrów kwadratowych i przewiduje się, że do targów dołączy 5000 wystawców z ponad 70 krajów i regionów oraz ponad 180 000 profesjonalistów z ponad 110 krajów.Tegoroczne targi obejmą dziewięć najważniejszych sektorów, a także pawilony krajowe i regionalne.
Stoisko Polskiej Izby Mleka zlokalizowane jest w hali W2, stoisko D069. Potencjalni kontrahenci podczas trzech dni targów mają możliwość degustacji produktów mleczarskich produkowanych z najwyższej jakości polskiego mleka, a tym samym poznania oferty polskich producentów mleka i przetworów mlecznych oraz nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych.
Zdaniem firm uczestniczących, targi to jedna z najskuteczniejszych form promocji na rynkach zagranicznych. Możliwość bezpośredniej rozmowy z kontrahentami jest nieoceniona. Udział w targach jest jedną z najważniejszych form promocji i wsparcia eksportu, dlatego też ważnym elementem strategii wydatkowania środków z Funduszu Promocji Mleka był i w dalszym ciągu jest udział w wystawach i targach.
Polska Izba Mleka aktywnie działa na rzecz rozwoju eksportu polskich produktów mleczarskich do krajów Unii Europejskiej oraz krajów trzecich, m.in. poprzez organizację stoisk na targach. Realizacja projektów polegających na udziale w targach, dzięki środkom z Funduszu Promocji Mleka, umożliwia polskim firmom mleczarskim zwiększyć swoją rozpoznawalność na arenie międzynarodowej. Szerokie perspektywy nawiązania kontaktów biznesowych, prezentacja oferty produktów, czy zbadanie oczekiwań klientów z rynków eksportowych, to kluczowe informacje, które są punktem wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów.
#FunduszePromocji #PolskaIzbaMleka