Polska Izba Mleka szuka agencji do akcji "Ja Cię SERniczę"
12.12.2021 -
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu informacyjno-edukacyjnego pod hasłem "Ja Cię SERniczę". Z wybraną firmą będzie pracować przez rok.
Ja Cię SERniczę
Zatrudniona przez Polską Izbę Mleka agencja zajmie się m.in. działaniami reklamowymi, prowadzeniem profilu akcji na Facebooku, działaniami public relations, eventami, akcjami samplingowymi. Do jej zadań należeć będzie również organizacja wydarzeń promujących ser 'na słodko", czyli za pomocą ciasta sernik.
Polskie Izba Mleka szuka agencji
Zaplanowany na te działania budżet Polskiej Izby Mleka wynosi 1,07 mln zł. Z tego 420 tys. zł będzie przeznaczone na działania reklamowe, 96 tys. zł na aktywności PR, 257 tys. zł na wydarzenia, 237,5 tys. zł na akcje samplingowe. Działania reklamowe mają obejmować m.in. telewizję, Internet, radio. Wydarzenia promujące ser mają zostać zorganizowane w 5 miastach: Warszawie, Białymstoku, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.
Oferty mogą składać agencje, które mają na koncie co najmniej 3 kampanie o łącznym budżecie 1 mln zł.
(12.12.2021 za portalspozywczy.pl)