Prezes Hochland Polska – sytuacja na rynku mleczarskim wymusza optymalizację działań

Sytuacja na rynku mleczarskim nadal jest trudna i branża stoi przed wieloma wyzwaniami. Wiąże się to zarówno z rosnącymi kosztami produkcji, coraz bardziej wymagającym rynkiem, ale także większymi oczekiwaniami konsumentów – mówi Maciej Tomaszewski, dyrektor generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska.

Producenci muszą nadal redukować wydatki
Prezes Tomaszewski zauważa, że ceny skupu mleka pozostają stabilne na dość wysokim poziomie, co zmusza producentów do szukania dalszej optymalizacji procesów i redukcji wydatków.
Działamy na bardzo wymagającym rynku, ale staramy się udowadniać, że sukces rynkowy można osiągnąć i rozwijać na przestrzeni lat dzięki systematycznej weryfikacji i optymalizacji. Jesteśmy blisko naszych konsumentów, odpowiadamy na ich potrzeby, doskonalimy się i wzmacniamy naszą innowacyjność – podkreśla Maciej Tomaszewski


Hochland inwestuje w swoje marki
Firma Hochland Polska inwestuje w swoje marki. W tym roku wykorzystując siłę marki Almette Hochland poszerzył portfolio puszystych serków twarogowych o wariant z kolorowym pieprzem.
Dodam, że to już 15. wariant w linii. Z kolei w przypadku marki Hochland z sukcesem odświeżyliśmy jej wizerunek na początku roku, wprowadzając kompleksowe zmiany w designie opakowań, co pomogło lepiej wyeksponować nasze produkty na półce sklepowej – mówi Dyrektor Generalny Hochland Polska.

 

Dbałość o zrównoważony rozwój
Warto również wspomnieć, że w czerwcu firma przedstawiła już trzeci raport nt. Zrównoważonego Rozwoju Hochland Polska, tym razem za 2023 rok. ESG stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania jej biznesu, gdyż jako firma produkcyjna ma świadomość bezpośredniego wpływu na stan środowiska i otoczenie społeczne i przyjmuje za to odpowiedzialność.
W naszych działaniach dążymy do redukcji śladu węglowego, stosujemy opakowania recyklingowalne i dbamy o dobrostan zwierząt – dodaje.
 


Współpraca