Rapowe hity Kaufland zdobywają kolejne nagrody. Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem „bangera”. Klip jest autorską wariacją na temat całego obszaru działalności firmy Kaufland, a także podkreśleniem rangi wszystkich pracowników sieci.
Klip „Balon” został wyprodukowany w 2023 r. Ten rekrutacyjny i wizerunkowy hit Kaufland został nagrany w jednym z marketów oraz w centrum dystrybucyjnym sieci w Woli Krzysztoporskiej. Nowy klip został zrealizowany w profesjonalny sposób przy współpracy ze Studiem Produkcyjnym Vayra i ze wsparciem Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego Kaufland, a większość osób, które wystąpiły przed kamerą, to pracownicy Kaufland – na czele z Tomaszem Bogusławskim, utalentowanym fanem rapu, który już wcześniej przygotował odnoszący sukcesy utwór rekrutacyjny „Towar na palecie”. Utwór do dziś wyświetlono na YouTube blisko trzy tysiące razy. Wideo zostało okrzyknięte przez internautów mianem „bangera” i zebrało dużo entuzjastycznych komentarzy i opinii.Autentyczność i nagroda za kreatywność
Nagranie oddaje pozytywną atmosferę, jaka panuje w firmie, a sam tekst utworu w niecodzienny sposób podkreśla, że bycie częścią Kaufland stanowi powód do dumy. Tę autentyczność, nietuzinkowość i połączenie pasji pracowników z wartościami firmy doceniło jury tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji” – projekt otrzymał wyróżnienie w kategorii „Kampania Kreatywna”. Ta sama nagroda przypadła również kampanii rekrutacyjnej „Więcej, niż myślisz!” przygotowanej we współpracy Kaufland z agencją Job’n’Joy.
K-Beats! Czyli rapowanie w Kaufland na co dzień
Sukcesy klipów „Balon” oraz „Towar na palecie” Kaufland przekuł na codzienną praktykę komunikacji marketingowej. Kontynuacją jest cykl rapowanych krótkich utworów pod nazwą „K-Beats”. Te materiały wideo nawiązujące bezpośrednio do ofert produktowych w sklepach Kaufland są publikowane cyklicznie co dwa tygodnie w kanałach social mediowych sieci – Instagramie, TikToku, Facebooku oraz WhatsApp Channels i YouTube Shorts.