SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change” w nawiązaniu do tematu przewodniego „Own the Change”.
SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change” w nawiązaniu do tematu przewodniego „Own the Change”.
Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie dla SIAL, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. SIAL Paris uruchamia dwie nowe inicjatywy: nagrodę „SIAL For Change” i „SIAL SUMMITS”.
SIAL Paris ogłasza nagrodę CSR „SIAL For Change”.
W nawiązaniu do tematu „Own the Change”, SIAL Paris, we współpracy z firmą konsultingową w zakresie CSR Hyssop, z dumą ogłasza swoją pierwszą nagrodę poświęconą społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR): SIAL For Change. Nagroda ta podkreśla zaangażowanie SIAL Paris w zachęcanie do zrównoważonych i odpowiedzialnych praktyk w światowym przemyśle spożywczym.
Celem SIAL For Change jest nagradzanie wystawców, którzy włączyli CSR do swoich strategii, przyczyniając się w ten sposób do stworzenia bardziej sprawiedliwej i bardziej przyjaznej dla środowiska przyszłości. Nagroda jest dostępna dla wszystkich zarejestrowanych wystawców, a opłaty za udział są wliczone w opłatę rejestracyjną. Uczestnicy mogą zaprezentować swoje innowacje i dobre praktyki w zakresie CSR.
Kryteria wyboru: Kandydaci będą oceniani według pięciu filarów CSR:
- Firma i CSR: Zarządzanie, zobowiązania wewnętrzne, odpowiedzialne zakupy.
- Innowacje i produkty: Odpowiedzialna innowacja.
- Zagadnienia sektorowe: Środowisko społeczne, inkluzywność, warunki pracy.
- Firma w społeczeństwie: zdrowie konsumentów, redukcja odpadów, zaangażowanie lokalne.
- Firma i SIAL: stoisko, transport.
- 15 kwietnia 2024 r.: Otwarcie zgłoszeń
- 18 lipca 2024 r.: Zamknięcie zgłoszeń
- wrzesień 2024: Obrady Jury
- 22 października 2024 r.: Ceremonia wręczenia nagród na scenie SIAL Talks
Więcej informacji na temat Sial For Change można znaleźć na stronie internetowej targów SIAL Paris.
Partner SIAL: Hyssop
Aby połączyć swoją wiedzę z zakresu branży spożywczej z doświadczeniem CSR renomowanej firmy doradczej, SIAL nawiązały współpracę z Hyssop. Misją Hyssop jest opracowanie kryteriów przyznawania nagrody i całkowicie niezależna ocena wniosków.
Hyssop to firma zorientowana na działanie, która przedkłada konkretne czynności nad wielkie przemówienia. To zgrany zespół ekspertów technicznych specjalizujących się w CSR, strategii marki i odpowiedzialnej komunikacji. Hyssop wspiera firmy w ich zrównoważonej transformacji w skali globalnej, jednocześnie dostosowując się do ich celów biznesowych. Agencja doradza obecnie bardzo zróżnicowanym firmom, od SNCF (Francuski przewoźnik kolejowy) po Jeff de Bruges, od Guerlain po Francuską Agencję ds. Różnorodności Biologicznej, z których wszystkie dążą do ograniczenia swojego negatywnego wpływu na środowisko i optymalizacji swojego wkładu społecznego.
Dzięki 20-letniemu doświadczeniu Hyssop wspiera inicjatywy takie jak audyty i plany działań w zakresie CSR, politykę odpowiedzialnych zakupów, plany działania dotyczące bioróżnorodności, dialogi z zainteresowanymi stronami, platformy treści i programy zaangażowania wewnętrznego. Hyssop pomaga odpowiedzialnym organizacjom w poszukiwaniu najlepszej ścieżki rozwoju.
SIAL SUMMITS upamiętniają sześć dekad doskonałości poprzez badanie kluczowych kwestii i innowacyjnych perspektyw kształtujących branżę spożywczą, zapewniając bezprecedensowe doświadczenie. Od niedzieli 20 października do wtorku 22 października 2024 r. odwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w konferencjach przygotowanych we współpracy z partnerami strategicznymi SIAL i doświadczonymi ekspertami.
Odwiedzający będą mogli wziąć udział w czterech szczytach poświęconych głównym tematom:
- Niedziela 20 października 2024 r.: Summit CSR (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu)
- Poniedziałek 21 października 2024 r.: Summit DeepTech and IA (Sztuczna Inteligencja)
- Wtorek 22 października 2024 r.: Summit Supply Chain
- Wtorek 22 października 2024 r.: Summit Afrique