SM Mlekpol umacnia swoją pozycję w branży – wyniki Lider Forum 2021

Znane medium branży mleczarskiej – magazyn Forum Mleczarskie Handel, ogłosiło wyniki w konkursach Lider Forum Produkty oraz Lider Forum Kampanie. W tegorocznej edycji SM Mlekpol odniósł sukces aż w 5 kategoriach produktowych. Natomiast działania marketingowe w ramach kampanii śmietanek UHT Łaciatych „Dodaj Do Ulubionych”, zajęły trzecie miejsce w konkursie Lider Forum Kampanie.

Przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego wskazali najciekawsze ich zdaniem produkty mleczarskie obecne na rynku w 2021 roku, biorąc pod uwagę innowacyjność wyrobu, atrakcyjność i wygodę opakowania, wolumen sprzedaży, a także współpracę z producentem. W tegorocznej edycji konkursu Lider Forum Produkty oceniano ich aż 140, w 15 kategoriach.

SM Mlekpol zajął dwa pierwsze miejsca, jedno drugie oraz dwa trzecie, czym ponownie potwierdził swoją silną pozycję w branży.

  • 1 miejsce – kat. Kefiry i maślanki – Maślanka Mrągowska naturalna 1 l
  • 1 miejsce – kat. Jogurty – jogurt pitny Łaciaty bez laktozy ananas – kokos 250 ml
  • 2 miejsce (ex aequo) – kat. Twarogi i twarożki – Mazurski Smak półtłusty klinek 250 g
  • 3 miejsce (ex aequo) – kat. Mleko – mleko UHT Łaciate 3,2% 1 l
  • 3 miejsce – kat. Innowacje roku – serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką 200 g

– SM Mlekpol od ponad 40 lat dokłada wszelkich starań, by zapewniać konsumentom dostęp do produktów mleczarskich najwyższej jakości. Zdobycie pięciu nagród w tegorocznym konkursie Lider Forum Produkty jest dla nas potwierdzeniem, że cały czas zmierzamy w dobrym kierunku. Docenienie przez przedstawicieli sektora FMCG, ekspertów branży mleczarskiej oraz detalistów jest dla nas niezwykle cenne i motywuje do dalszego rozwoju. Nadrzędne wartości dla SM Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności, a także dbałość o jakość surowca. Jesteśmy dumni, że dzięki takiemu podejściu powstają produkty pełne smaku i pasji, co zauważa branża oraz konsumenci – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

SM Mlekpol w każdym roku podejmuje działania marketingowe dostosowane do najnowszych trendów komunikacyjnych, aby w sposób jak najbardziej adekwatny dotrzeć do szerokiego grona swoich konsumentów. Realizując kampanie inspiruje konsumentów do podejmowania odpowiednich decyzji zakupowych. Strategie działań są oryginalne zarówno w formie, jak i w treści przekazu, a właściwy dobór kanałów oraz mediów pozwala na skierowanie komunikatów do właściwej grupy odbiorców.

Marka Łaciate w nagrodzonej kampanii pod hasłem „Dodaj do ulubionych” pokazała kulinarne benefity śmietanek oraz zachęcała konsumentów do wypróbowania inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej. Bardzo charakterystyczne, spójne i apetyczne kreacje z przykładami konkretnych potraw budowały świadomość sposobu użycia i przeznaczenia poszczególnych wariantów śmietanki Łaciatej. Działania mediowe prowadzone były równolegle w kliku kanałach: kampania sponsoringowa w TV, szeroko zasięgowa kampania w internecie z aktywnym wsparciem inspirujących kulinarnie influencerów i blogerów oraz w kampanii outdoorowej. Dodatkową zachętą do zakupu śmietanek był konkurs z nagrodami dla konsumentów.

– Dzięki wysokiej jakości oraz konsekwentnej obecności śmietanki Łaciatej w mediach stała się ona przede wszystkim produktem, któremu ufamy i po który sięgamy intuicyjnie. Hasło reklamowe kampanii "Dodaj do ulubionych" zachęca do zakupu i sprawdzenia śmietanki Łaciatej w szerokim spektrum zastosowań – naszych ulubionych dań – dodaje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

(Informacja prasowa SM MLEKPOL)


Współpraca