Spar broni swojej kampanii "Klient nasz pan"

05.01.2022 -

Sieć Spar Polska została skrytykowana za kampanię "Klient nasz pan". - Kampania pokazuje, że podejmujemy wiele działań, aby spełnić oczekiwania klientów w zakresie jakości produktów, świeżości i obsługi klienta - tłumaczy Trevor Blunden, Dyrektor Handlowy Sieć Spar

Spar: Kampania odróżnia naszą sieć od innych

Sieć handlowa Spar Polska spotkała się ostatnio z dużą krytyką pracowników i internautów. Chodzi o kampanię pod hasłem „Klient nasz pan”. Pracownicy handlu uważają, że sloganem tym uderzono w ich godność.

Sieć Spar odniosła się do krytyki kampanii. - W naszej opinii kampania jest bardzo dobrze zaplanowana i odróżnia naszą sieć od innych, zwłaszcza w kontekście wyeksploatowanych w przekazie marketingowym haseł dotyczących cen czy dostępności towarów. Hasło naszej kampanii odnosi się wyłącznie do gwarancji najwyższej jakości obsługi naszych klientów, którą oferujemy w naszej sieci. Tyczy się to wszystkich pracowników – naszych partnerów, kierowników sklepów czy managerów. Chcemy, aby wszyscy klienci, którzy odwiedzają nasze sklepy, czuli się wyjątkowo i aby, oprócz dobrych jakościowo produktów, wynosili także same pozytywne odczucia, ponieważ zależy nam na wyłącznie dobrych doświadczeniach związanych z każdą wizytą w Spar - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Trevor Blunden, Dyrektor Handlowy Sieć Spar.

Spar: Klienci bardzo pozytywnie odbierają naszą kampanię

- Kampania pokazuje, że Spar jako marka podejmuje szereg działań, aby spełnić oczekiwania klientów w zakresie jakości produktów, świeżości, szerokiego wyboru, ale również obsługi klienta – tym chcemy wyróżnić się na tle konkurencji. Jest to nasze świadome i zdecydowane działanie – bardzo pozytywnie odebranie przez klientów, dla których jakość, szeroki wybór produktów i atmosfera zakupów są tak samo ważna jak atrakcyjne ceny. Zdecydowanie nie zgadzamy się z tym, że kampania uwłacza komukolwiek. Naszym celem jest, aby klient poczuł się u nas w sklepie jak najlepiej, dbamy o obsługę i komfort wszystkich klientów – również tych, którzy są kasjerami z innych sieci - tłumaczy.

- Co do socjalistycznego wydźwięku – każdy wie, że w czasach PRL-u klient był na ostatnim, a nie na pierwszym miejscu. Sądzić można, że argument ten jest używany przez osoby nie znające realiów tamtych czasów - dodaje.

- Kampania rozpoczęła się w październiku 2021 roku i miała kilka odsłon, w których przedstawialiśmy jak jako firma Spar rozumiemy to hasło – a mianowicie, że klient jest zawsze dla nas, jako firmy, na pierwszym miejscu i robimy wszystko, aby spełnić jego oczekiwania - podsumowuje Trevor Blunden.

(05.01.2022 za portalspozywczy.pl)


Współpraca