Ta sama – gęsta, naturalna i pyszna – ale w nowej odsłonie. Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami

Wraz z refreshingiem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”.

Śmietana Łaciata w odświeżonych opakowaniach jest już dostępna na sklepowych półkach. Co się zmieniło? Przede wszystkim zastosowano bardziej wyraziste kolory odnoszące się do wariantów tłuszczowych Łaciatej (pomarańczowy – 18%, niebieski – 12%), jak również zamieszczono wyraźniejszą informację na temat kategorii, przeznaczenia produktu i prostego składu. Dodatkowo na wieczku pojawił się motyw kreatywny z łyżką.

– Refreshing śmietany Łaciatej jest jednym z elementów dynamicznej kampanii marketingowej, zaplanowanej na cały 2024 rok. Łaciata zaprocentuje w niej pysznościami dzięki współpracy z ambasadorką produktu Beatą Śniechowską, szefową kuchni i zwyciężczynią 2. edycji programu MasterChef Polska, która przygotuje mistrzowskie Menu Łaciatej. Będą to wyjątkowe przepisy na śmietanowe dania – do obejrzenia w social mediach oraz w Akademii Łaciatej (link) – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. 

Wiosenno-letnie działania kampanijne zakładają emisję spotu telewizyjnego (15- i 10-sekundowego) w kanałach TVN, Polsacie, TVP oraz w Internecie. Kampanię wspierać będą również billboardy sponsorskie. Przez cały rok prowadzone będą także działania content marketingowe i odsłonowe w sieci, kierujące na nową stronę śmietany Łaciatej.

W maju startuje też konkurs, którego uczestnicy co dwa tygodnie zagłosują na jeden z dwóch filmów. Autorzy najbardziej oryginalnych uzasadnień swoich wyborów mogą liczyć na atrakcyjne nagrody. Jesienią natomiast w promocję włączy się Gaweł Czajka, popularny bloger kulinarny, który stworzy dla marki autorskie receptury na sezonowe pyszności. Za strategię komunikacji, kreację i działania kampanijne odpowiada agencja Washing Machine, a za strategię mediową i zakup mediów dom mediowy Sales & More. Ze strony Mlekpolu opiekę nad kampanią sprawuje Katarzyna Skrodzka, manager marki.
 

Współpraca