Agencja Brief me rozwija swój dział social media
Brief me rozwija swój dział social media o nowego Klienta. Tym razem nawiązała współpracę z wiodącą agencją badawczą Opinia24. Głównym celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności marki na Facebooku oraz LinkedIn, a także wzmocnienie jej pozycji jako lidera i eksperta w dziedzinie badań opinii społecznej.
Opinia24, z ponad siedmioletnim doświadczeniem w dziedzinie badań opinii publicznej, dostarcza precyzyjnych analiz danych oraz wnikliwych raportów. W obszarze usług Opinia24 znajdują się m.in. badania CAWI i CATI. Wyróżnikiem agencji jest aktywna baza starannie dobranych respondentów zrzeszonych w panelu BO!, profesjonalne studio badań telefonicznych, doskonałe zrozumienie branży oraz grono wyjątkowych ekspertów z dziedziny analityki.
Celem działań Brief me jest budowanie rozpoznawalności agencji Opinia24, zwiększenie zasięgów jej komunikatów i budowanie trwałych relacji z grupami docelowymi. Agencja Brief me będzie wykorzystywać swoje umiejętności w tworzeniu atrakcyjnych i angażujących treści oraz analizie danych, aby wspierać Opinia24 w osiąganiu celów biznesowych.
Współpraca została nawiązana w wyniku wcześniejszych, wspólnych działań obu podmiotów.
Więcej na temat agencji Brief me: www.briefme.pl
(Informacja agencji Brief me)