Almette serki wiejskie Odkryciem Roku 2022

Wyróżnienie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” przyznawane jest innowacyjnym, rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. W tegorocznej, trzynastej już edycji tego ogólnopolskiego programu, marka Almette została doceniona za serki wiejskie i uhonorowana tytułem w kategorii Odkrycie Roku 2022.

Ogólnopolski Program „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” od 2009 roku wskazuje najlepsze, cieszące się największym zaufaniem i renomą marki w kraju. Przeprowadzane badania pozwalają określić wartość, aktywność oraz rozpoznawalność poszczególnych brandów. Analizowane są głównie pozycja rynkowa danych marek i ich progres, prezentowana przez nie jakość oraz stopień zaufania konsumentów i klientów. Czytelny znak „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” ma wskazywać Polakom te firmy i marki, które cechuje między innymi rodzime pochodzenie producenta, zaufanie odbiorców, długoletnia tradycja oraz wysoka jakość produktu lub usługi.

Certyfikat Dobra Marka 2022 dla Almette

Marka Almette znalazła się w gronie tegorocznych Laureatów za sprawą swojej wyjątkowej nowości – serków wiejskich. To unikalna oferta na polskim rynku w tej kategorii – kształtne ziarenka zanurzono bowiem w różnych „śmietankach” do wyboru: z dodatkiem sera ricotta o charakterystycznej słodkawej nucie, klasycznego śmietankowego serka Almette lub lekko kwaśnego naturalnego jogurtu typu islandzkiego skyr, który ma wysoką zawartość białka i 0% tłuszczu. „Serki wiejskie Almette to nasza odpowiedź na oczekiwania konsumentów dotyczące perfekcyjnego serka wiejskiego, zarówno w kontekście smaku, jak i konsystencji, ale także designu opakowania. Dlatego zdecydowaliśmy się na trzy warianty smakowe, trzy różne stopnie gęstości oraz odmienną kolorystykę, ułatwiającą zapamiętanie preferowanego serka. Tytuł przyznany w kategorii Odkrycie Roku 2022 jest potwierdzeniem najwyższej jakości prezentowanej przez serki wiejskie Almette oraz wyrazem zaufania odbiorców, co jest dla nas najważniejsze” – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

(Informacja Hochland Polska)


Współpraca