Anna i Robert Lewandowscy w akcji lojalnościowej Lidla. Sieć rozda nagrody

31.08.2022 -

5 września rusza akcja lojalnościowa sieci Lidl Polska pt. „Szkoły pełne talentów”. W akcję zaangażowali się Anna i Robert Lewandowscy.

Lidl z akcją rozwijającą talenty dzieci

Akcja ma na celu wsparcie uczniów polskich szkół w odkrywaniu i rozwijaniu swoich pasji. Od 5 września br. klienci sklepów Lidl Polska będą otrzymywać Talenciaki – specjalne vouchery. Na stronie lidl.pl/szkoly przekażą je wybranej szkole. Placówka sama zdecyduje, na co zostaną wymienione zebrane talenciaki.

Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość.

Każdy talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly.

Beneficjentami kampanii są publiczne i niepubliczne placówki oświatowe. Placówki te wsparte przez klientów sieci Lidl otrzymują nagrody. Są to przedmioty materialne możliwe do zamówienia przez placówki oświatowe poprzez platformę, po uzyskaniu odpowiedniej liczby zarejestrowanych przez klientów talenciaków, które można znaleźć na stronie lidl.pl/Szkoly lub w katalogu nagród, tj. liście nagród istniejącej w danym dniu w formie pisemnej.

Katalog nagród zostanie wysłany pocztą do wszystkich uprawnionych placówek oświatowych przed rozpoczęciem kampanii.

(31.08.2022 za portalspozywczy.pl)


Współpraca