Biedronka i jej klienci zebrali na WOŚP 6,9 mln złotych

30.01.2023 -

Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zebrali 6,9 mln złotych. Sieć po raz kolejny była głównym sponsorem.

Prawie 7 milionów zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie WOŚP

Kwota, w skład której weszły dotacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży biedronkowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem, wesprze w tym roku walkę z sepsą. Tę kwotę klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sprzedaży jest czapka. Dalej można wspierać WOŚP, licytując w trwających do 12.02 aukcjach Biedronki.

Z kwoty prawie 7 milionów złotych przekazanej dla WOŚP większość środków pochodzi ze sprzedaży najnowszej kolekcji biedronkowych czapek, dostępnych tylko w Biedronce. Podobnie, jak w ubiegłym roku sieć wprowadziła do oferty czapki, które pomagają, a cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel 31. Finału WOŚP. Kolorowe czapki, dostępne w 10 wariantach kolorystycznych w 2 rozmiarach od razu stały się widoczne na ulicach Polski. I mimo, że finałowa niedziela była wczoraj, to Biedronka gra dalej.

Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdążyli nabyć biedronkowej czapki i chcą wzbogacić swoją kolekcję orkiestrowych gadżetów, od poniedziałku (30.01) sieć wprowadziła specjalną promocję 2+2 GRATIS. Przy zakupie 4 produktów z logo WOŚP (w ramach jednej transakcji) z kartą Moja Biedronka klient otrzyma rabat o wartości dwóch najtańszych produktów. Promocja dotyczy zakupu czterech produktów lub ich wielokrotności i obowiązuje w dniach 30.01 – 04.02.

Klienci mogli wspierać WOŚP w trakcie codziennych zakupów

Zbiórki pieniężne na cel. 31. Finału WOŚP rozpoczęły się we wszystkich sklepach Biedronka już w grudniu ub. roku. Klienci mogli wspierać WOŚP w trakcie codziennych zakupów podczas transakcji w kasach samoobsługowych oraz liniowych. Możliwość przekazywania datków na kasach samoobsługowych było rozwiązaniem wprowadzonym od tego roku, aby ułatwić wsparcie celu zbiórki również klientom, którzy częściej decydują się na płatności bezgotówkowe. Od stycznia można było też wrzucać datki do zaprojektowanych specjalnie dla Biedronki puszek WOŚP, znajdujących się przy kasach.

Do 12 lutego, trwają też aukcje internetowe Biedronki na rzecz WOŚP. Na licytację trafiła profesjonalna sesja zdjęciowa dla psa lub kota zakończona publikacją zdjęcia na okładce kwartalnika "Pupilowe Sprawy" (licytuj tutaj) oraz zakupy z ekspertem Biedronki i voucherem o wartości 300 zł (licytuj tutaj).

(30.01 za portalspozywczy.pl)


Współpraca