Bolt Food uruchamia dostawy jedzenia z lokalnych restauracji w Krakowie

Bolt Food, platforma dostarcza

jąca jedzenie, od dziś jest dostępna dla mieszkanek i mieszkańców Krakowa. Wszystkie dostawy

realizowane w ramach Bolt Food są bezkontaktowe. Aby zachęcić użytkowniczki i użytkowników do wspierania lokalnych restauracji w czasie pandemii, przez pierwszy tydzień dostawy w obszarze 3 km będą realizowane bezpłatnie, w wielu restauracjach będą też czekały zniżki – 30% na wszystkie propozycje w menu.

Aby zrealizować zamówienie z Bolt Food wystarczy pobrać aplikację na smartfon i dodać kartę płatniczą (dla użytkowniczek i użytkowników aplikacji Bolt ustawia się ona automatycznie). Następnie należy wyszukać ulubioną restaurację lub kategorię potraw i zaznaczyć w aplikacji wybrane dania. Przed potwierdzeniem usługi w aplikacji pokazana zostanie cena i szacowany czas dostawy. Wszystkie dostawy Bolt Food realizowane są w sposób bezkontaktowy. W aplikacji, klientka lub klient może określić dokładną lokalizację, w której kurierka lub kurier ma zostawić zamówione jedzenie. Zamówienia są realizowane od godziny 10 do 23.

– Nasza działalność ride-hailingowa opiera się na wydajności, oferujemy wyższe zarobki dla kierowczyń i kierowców i niższe ceny dla klientek i klientów. Ta sama filozofia przyświeca nam przy realizacji usługi dostarczania jedzenia. Oferujemy niższą cenę dostawy w porównaniu do innych platform – powiedział Michał Dubisz, Bolt Food Country Manager w Polsce.

Bolt Food to także partner lokalnych restauracji w Krakowie, które ze względu na kryzys zdrowotny nadal są zamknięte dla gości i mogą jedynie dostarczać jedzenie na wynos.

– Dostosowaliśmy nasze operacje tak, aby maksymalnie skrócić czas dostarczenia tabletu i uruchomienia nowej restauracji. Pozornie nie jest to nadzwyczajne udogodnienie, ale dla restauracji, które z dnia na dzień tracą klientów w lokalu każdy dzień się liczy. Dodatkowo wspieramy restauracje w prowadzeniu kampanii promocyjnych i uchwyceniu wzrostu popytu ze strony klientów. Wsparcie dla restauracji – dostarczanie im możliwości skutecznego i zyskownego prowadzenia działalności niezależnie od okoliczności – jest dla nas bardzo ważne – dodaje Michał Dubisz.

Kurierzy Bolt Food są wyposażeni w maseczki ochronne i regularnie myją lub dezynfekują dłonie i sprzęt.

Aktualnie w aplikacji dostępnych jest 200 restauracji. Kolejne lokale są regularnie dodawane do platformy. Kraków to kolejne miasto, po Warszawie, gdzie można zamawiać jedzenie przez Bolt Food.

(Informacja prasowa Bolt)


Współpraca