Carrefour: mimo inflacji, klienci wybierają markowe produkty
02.09.2022 -
Dane sprzedażowe Carrefour pokazują, że klienci kompletujący wyprawkę szkolną w tym roku, pomimo wysokiej inflacji, chętnie wybierają markowe produkty.
Inflacja zmieniła zachowania konsumenckie
- Inflacja w znacznym stopniu wpłynęła na zmianę postaw konsumenckich. Z obserwacji wyborów zakupowych tegorocznej oferty artykułów szkolnych wynika, że klienci w czasie wzrostu cen stawiają na jakościowe produkty, które mogą posłużyć przez dłuższy czas. Trend ten widać szczególnie na przykładzie popularności markowych plecaków z modelami marek Vans i New Balance na czele, które okazały się jednymi z najpopularniejszych pozycji z oferty “back to school” sieci Carrefour - informuje sieć handlowa.
Wśród pozostałych TOP10 najlepiej sprzedających się artykułów szkolnych znalazły się także, m.in.: drewniane kredki Bambino, papier xero HP, czy długopisy Bic Round Stic.
Wyprawka szkolna w czasie inflacji
Co tydzień w sklepach sieci dostępne są nowe rabaty do 25% taniej na markowe produkty, w tym m.in. plecaki, worki czy piórniki. Dodatkowe rabaty są dostępne dla kupujących z aplikacją Mój Carrefour, np. obecnie trwająca promocja -20% na zeszyty.
Posiadający Kartę Dużej Rodziny otrzymają natomiast 10% rabatu na całość zakupów we wszystkie dni tygodnia w postaci e-kuponu drukowanego w kasie. Dodatkowo Carrefour przygotował gotowe zestawy za 100 zł, 150 zł i 200 zł, które pomogą skompletować wyprawkę nie przekraczając zaplanowanego budżetu. Dodatkowo od 29 sierpnia trwa wyprzedaż do -30% na wybrane artykuły szkolne.
(02.09.2022 za portalspozywczy.pl)