Carrefour wzmacnia strategię opartą na produktach marki własnej
22.03.2023 -
Hipermarkety Carrefour oferują około 4 tys. artykułów marki własnej, w tym spożywcze oraz non-food - mówi Ewa Dźwigacz, Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna Carrefour Polska.
Marka własna: dostępne są artykuły we wszystkich segmentach cenowych
- Carrefour oferuje produkty marki własnej we wszystkich segmentach cenowych. Ich jakość jest regularnie kontrolowana, aby spełnić oczekiwania klientów. Stawiamy na jakość, bezpieczeństwo i korzystne ceny - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ewa Dźwigacz, Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna Carrefour Polska.
Carrefour wzmacnia strategię opartą o marki własne
Tłumaczy, że Carrefour postanowił wzmocnić swoją strategię opartą na produktach marki własnej i uruchomił Akcję Antyinflacja, której filarem są produkty marki własnej. Niektóre artykuły są tańsze o 30% od brandowych odpowiedników. 200 produktów z linii Simpl to najtańsze pozycje w swojej kategorii.
- Hipermarkety Carrefour oferują około 4000 artykułów marki własnej, w tym spożywcze, non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci, a także linie premium, bio, eco, regionalne i wiele więcej - dodaje.
- W ostatnim czasie Carrefour Polska wprowadził nowości, takie jak linia Polska Gościna, która oferuje klasyczne dania kuchni polskiej wytwarzane według tradycyjnych receptur. W tym zakresie sieć współpracuje z lokalnymi dostawcami, w tym także małymi rodzinnymi firmami - mówi Ewa Dźwigacz.
Carrefour: proces reformulacji objął 70 pozycji
Siec pracuje też nad poprawą składu wielu produktów. - W 2022 roku proces reformulacji objął 70 pozycji. Efektem tych działań było zmniejszenie zużycia soli o ponad 3,5 tony, cukru o prawie 17 ton oraz tłuszczu o 656 kilogramów. Od ciągu pięciu lat trwania tego procesu udało się poprawić skład ponad 500 produktów. W roku 2023 sieć planuje przeprowadzić reformulację jeszcze ponad 40 kolejnych. Reformulacja jest ważnym elementem strategii transformacji żywieniowej realizowanej przez Carrefour - mówi Ewa Dźwigacz
(22.03.2023 za portalspozywczy.pl)